April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۳۶۰۱
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
دبیرکل سازمان ملل در ادامه روند واکنش‌های بی‌فایده به جنایات رژیم صهیونیستی، درباره کشتار افراد حاضر در بیمارستان غزه فقط ابراز ناراحتی کرد.

دبیرکل سازمان ملل از قتل عام فلسطینیان ناراحت است!

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل بامداد چهارشنبه در واکنش به حمله وحشیانه رژیم تروریست صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه، گفت که از کشته‌شدن صد‌ها فلسطینی وحشت‌زده شده است!

گوترش ضمن محکوم کردن حمله به این بیمارستان، اظهار داشت: «قلب من با خانواده‌های قربانیان است. بیمارستان‌ها و پرسنل پزشکی تحت قوانین بشردوستانه بین‌المللی محافظت می‌شوند».

همزمان، دیده‌بان حقوق بشر نیز گفت: «کشته‌شدن بیش از ۵۰۰ فلسطینی در بیمارستان غزه، جنایتی غیرقابل توصیف است و ما در حال بررسی این حادثه هستیم. سران جهان باید برای جلوگیری از جنایات بیشتر علیه غیرنظامیان اقدام کنند و عاملان آن نباید بدون مجازات بمانند».

از سوی دیگر، مدیر اجرایی یونیسف هم توضیح داد: «ما درخواست فوری برای توقف فوری خصومت‌ها، اطمینان حاصل کردن از محافظت از کودکان در برابر آسیب و تسهیل دسترسی به کمک‌ها به نوار غزه را تکرار می‌کنیم».

وی با بیان اینکه از گزارش‌های کشته و زخمی شدن کودکان و زنان در حمله به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه وحشت‌زده شده، افزود: «حملات به غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی مانند بیمارستان‌ها غیرقابل قبول است و باید اکنون متوقف شود».

ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از سلاح‌های آمریکا به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه حمله کرد و یک نسل کشی هزار کودک و زن و مرد فلسطینی که مجروح بودند یا از آوارگی به تنها مکان امن نوار غزه یعنی بیمارستان پناه آورده بودند، در خون خود غلتیدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: