April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید از روند اجرایی پروژه نورد گرم 2:
کد خبر: ۴۰۳۷۵۷
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت از روند عملیات اجرایی پروژه نورد گرم 2 فولاد مبارکه بازدید کرد و در جلسه‌ای که به‌منظور تسهیل اجرای این پروژه برگزار شد، از پروژه نورد گرم ۲ فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از راهبردی‌ترین پروژه‌های صنعتی کشور نام برد.

نورد گرم ۲ فولاد مباركه یكی از راهبردی‌ترین پروژه‌های صنعت كشور است

محمدیاسر طیب‌نیا، با تأکید بر اینکه پروژه نورد گرم ۲ فولاد مبارکه یکی از بزرگ‌ترین، حیاتی‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین پروژه‌های این شرکت است، ادامه داد: این خط تولید با توجه به وابستگی صنایع مختلف کشور به ورق‌های فولادی، یکی از راهبردی‌ترین پروژه‌های صنعت کشور ازجمله صنایع لوازم‌خانگی و خودروسازی است.

تأکید رئیس‌جمهوری در بازدید از شرکت فولاد مبارکه بر اتمام پروژه نورد گرم ۲
به گفته مدیرعامل فولاد مبارکه، این پروژه گلوگاه بسیاری از پروژه‌های ملی ازجمله پروژه‌های انتقال گاز و انتقال آب است و تأکید رئیس‌جمهوری محترم در بازدید از شرکت فولاد مبارکه نیز به سرانجام رسیدن پروژه نورد گرم ۲ در همین دولت بود. در این راستا ضروری است تا همه توان و ظرفیت موجود برای اجرای این پروژه به کار گرفته شود.

اراده فولاد مبارکه بر جبران تأخیر‌های ایجادشده و در مدار تولید قرار دادن نورد گرم ۲
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات موجود در مسیر اجرای این ابرپروژه اشاره و تصریح کرد: پروژه نورد گرم ۲ طی سال‌های گذشته همچون بسیاری از دیگر پروژه‌های کشور، به دلایل مختلفی نظیر بزرگی، ابعاد مختلف و تأمین تجهیزات، ناگزیر با تأخیر مواجه بوده است؛ اما همت و اراده فولاد مبارکه بر این است که تأخیر‌های به‌وجود‌آمده را با برنامه‌ریزی دقیق، سرعت‌بخشی به کار و اعتقاد به تحقق این پروژه جبران کند که امیدواریم بتوانیم در موعد تعیین‌شده قبلی برنامه را اجرا کنیم و پروژه در مدار تولید و بهره‌برداری قرار گیرد.

فرایند تکمیل پروژه نورد گرم ۲ به‌صورت ۳ شیفت و با قوت تمام در حال انجام است
طیب نیا از انجام پشتیبانی‌های لازم مالی و لجستیکی و همچنین تأمین سایر امکانات و تجهیزات موردنیاز برای اجرای پروژه نورد گرم ۲ خبر داد و گفت: این پروژه در اولویت فولاد مبارکه است.

مدیرعامل فولاد مبارکه در تشریح روند اجرایی این پروژه نیز گفت: امروز فرایند تکمیل پروژه نورد گرم ۲ فولاد مبارکه به‌صورت ۳ شیفت و با قوت تمام در حال انجام است و برنامه‌ریزی‌های لازم برای نصب تجهیزات در بخش‌های مختلف این پروژه نیز به‌صورت هم‌زمان اجرا می‌گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: