April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۲۰۸
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
0
مدیر ایمنی بهداشت و محیط زیست ایمیدرو ارتقای سطح مدیریت شرایط اضطراری در شرکت های تابعه ایمیدرو را یکی از اولویت های پدافند غیرعامل این سازمان اعلام کرد.

ارتقای سطح مدیریت شرایط اضطراری از اولویت های پدافند غیرعامل در حوزه ایمنی ایمیدرو

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، امیر ولدخانی، مدیر ایمنی بهداشت و محیط زیست ایمیدرو امروز در سومین همایش ملی پدافندغیرعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت ارتقای سطح مدیریت شرایط اضطراری در شرکت‌های تابعه ایمیدرو را یکی از اولویت‌های پدافند غیرعامل این سازمان اعلام کرد و افزود: پروژه استقرار سیستم مدیریت شرایط اضطراری در سطح سازمان و واحد‌های تابعه، اجرای اولین دوره مسابقات آتش نشانی وامداد و نجات در سطح معادن و صنایع معدنی کشور، تامین خودرو‌های آتش نشانی، آمبولانس و خودرو‌های گشت و بازرسی از دیگر برنامه‌های سال آینده ایمیدرو در حوزه پدافندغیرعامل در بخش ایمنی است.

وی مهمترین چالش بخش ایمنی، بهداشت و محیط زیست در پدافند غیرعامل را نبود استاندارد‌های ملی درخصوص شرایط اضطراری دانست و گفت: از چالش‌های دیگر این حوزه می‌توان به ضعف در ایجاد ساختار‌های مناسب در حوزه HSE، مشکلات ساخت و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات معادن زغالسنگ و راهبری آن و یکپارچه نبودن سیستم مدیریت پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در سطح محلی، استانی و کشوری است.

ولدخانی به برگزاری دوره هفتم ممیزی عملکرد سالانه HSE در ۵۲ واحد اشاره کرد و تصریح کرد: عملکرد واحد‌ها در مدیریت شرایط اضطراری ۵۴.۵ درصد است که برنامه ارتقای آن طی سال آینده تا ۷۵ درصد از اولویت‌های این مدیریت است.


طی این همایش، صداقت مهر، جانشین وزیر و رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت صمت بر لزوم اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت: یکی از وظایف در این حوزه تامین امنیت کسب و کار‌های بخش خصوصی است.

برنامه تشکیل کمیته‌های پافندغیرعامل


وی با اشاره به نقش مهم و موثر وزارت صمت در پدافند غیرعامل از تشکیل کمیته‌های پدافند غیرعامل در تمامی حوزه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت ازجمله ایمیدرو، ایدرو و... خبر داد.


سومین همایش ملی پدافند غیرعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت صمت و برخی مدیران این حوزه در ایمیدرو برگزار شد که طی آن از سازمان‌ها و افراد برتر در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر شد.


طی این مراسم ایمیدرو به عنوان سازمان برتر حوزه پدافند غیرعامل معرفی و از محمدعلی صوفی مدیرکل حراست مرکزی این سازمان قدردانی شد. منطقه ویژه اقتصادی و فلزی خلیج فارس، شرکت آلومینای ایران، شرکت خودروسازی سایپا و شرکت فولاد امیرکبیر کاشان و برخی مدیران از جمله منیژه غلامرضایی مدیر زیرساخت ایمیدرو، امیر ولدخانی، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو، علی رسولیان مشاور وزیرصمت نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: