کد خبر: ۴۰۴۲۵۰
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
مدیران جدید فناوری اطلاعات بانک شهر با حضور رئیس، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران ارشد این بانک، معرفی شدند.

مدیران جدید فناوری اطلاعات بانک شهر معرفی شدند

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم که با حضور رئیس و اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک شهر برگزار شد، سید عباس نورب‌ها به عنوان مدیر امور سیستم‌های بانکی و مهرداد باب الحوائجی به عنوان مدیر امور نرم افزار و بهبود خدمات فن آوری اطلاعات این بانک معرفی شدند.

حسام حبیب اله معاون فن آوری اطلاعات در مراسم معارفه مدیران جدید فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به پیشرو بودن این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک و خلق محصولات جدید در این حوزه، گفت: امیدواریم با آغاز دوره مدیریتی جدید در فناوری اطلاعات بانک شهر شاهد تحولات و پیشرفت‌های قابل توجه باشیم.

این گزارش می‌افزاید؛ مهرداد باب الحوائجی، مدیر امور نرم افزار و بهبود خدمات فن آوری اطلاعات بانک شهر دانشجوی سال آخر دکتری مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی و دارای سوابق درخشانی در حوزه فناوری و اطلاعات بوده است از جمله سمت‌های وی می‌توان به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سپ اشاره کرد.

سید عباس نوربها، مدیر امور سیستم‌های بانکی بانک شهر نیز دارای مدرک دکترای مدیریت کسب و کار حرفه‌ای DBA دانشگاه تهران؛ و سوابق درخشانی در حوزه فناوری اطلاعات همانند: رئیس اداره خدمات نوین بانک شهر، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نوآوری شهر و رئیس هیئت مدیره شرکت فناوران ایمن شبکه (فاش) بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: