May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
شیری در نخستین کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد دیجیتال:
کد خبر: ۴۰۴۵۴۱
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
بهزاد شیری مدیرعامل بانک با معرفی خدمات پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: یکی از ماموریت‌های بانک حمایت مالی از شرکت‌های فعال حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانش بنیان‌هاست.

حمایت مالی از شرکت‌های فعال حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ماموریت پست بانک ایران است

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در پنل نخست «اولین کنفرانس فرصت‌های سرمایه گذاری شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد دیجیتال» که صبح امروز ۱۶ آبان ماه در اصفهان برگزار شد، با تاکید بر اینکه پست بانک ایران اعتقاد ویژه‌ای به اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، ادامه داد: تا پایان مهر ماه ۱۴۰۲، تعداد ۴۸ فقره وام به مبلغ سه هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر پست بانک ایران در ۴۰۳ شعبه و ۵ هزار و ۷۲۳ باجه بانکی روستایی به مردم کشور به خصوص روستاییان خدمات مالی و بانکی ارائه می‌کند، افزود: در حال حاضر باجه‌های بانکی روستایی ۴۴ خدمت مالی و بانکی را به مشتریان در مناطق محروم و دور افتاده ارائه می‌دهند.

شیری با اشاره به نقش پست بانک ایران در رونق اقتصادی روستا‌ها و اشتغال‌زایی گفت: تسهیل و دسترسی هر چه بیشتر روستاییان به خدمات متنوع بانکی به توسعه بیشتر اقتصاد روستا کمک خواهد کرد.

مدیرعامل پست بانک ایران افزود: اولویت پست بانک ایران توسعه اشتغال در مناطق محروم و روستایی است و با توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زا در روستاها، برنامه دولت برای برقراری عدالت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: