April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۵۶۴
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
حسن شریفی مدیرعامل بیمه ایران که برای شرکت در نشست افتتاحیه نمایشگاه بورس بانک بیمه به جزیره کیش سفر کرده است با حضور در شعبه بیمه ایران کیش از نزدیک با همکاران و نمایندگان گفتگو و در جریان مشکلات و موانع توسعه فعالیت بیمه ایران در کیش قرار گرفت.

برای رضایتمندی همکاران نماینده آماده واریز روزانه کارمزد هستیم

شریفی در این دیدار ضمن اشاره به پرداخت روزانه ۹۴ میلیارد تومان خسارت، این موضوع را حاصل تلاش همه اعضاء خانواده بزرگ بیمه ایران دانست و گفت برای اداره شرکت دست یاری به سمت همه ذینفعان مان دراز میکنیم.

ریاست هیات مدیره همچنین اضافه کرد: برای بقاء در بازار مجبور به تغییر ریل کسب و کارمان هستیم و راهبرد شرکت استفاده از سامانه‌های تولید شده می‌باشد. با استفاده از همین سامانه‌ها پیشنهاد پرداخت روزانه کارمزد را مطرح کرده ایم.

از برکات استفاده از سامانه‌ها در خدمت به بیمه گذاران، درخواست برگشت بیمه گزارانی که پرتفوی خود را از بیمه ایران برده بودند میباشد.

شریفی با اشاره به مشکلات طرح شده توسط نمایندگان اشاره کرد: ما در بیمه ایران به دنبال تسهیل مسیر کسب و کار نمایندگان هستیم و مدیرکل استان هرمزگان موظف به پیگیری مشکلات نمایندگان می‌باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی در این دیدار با حضور مدیر کل شعب استان هرمزگان و کارکنان و نمایندگان شعبه کیش، نمایندگان هر کدام به بیان مشکلات کسب و کار خود پرداخته و در ادامه نیز مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس بیمه ایران با برش کیک منقش به نشان بیمه ایران و اهدای لوح تقدیر به کارکنان شعبه برگزار گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: