رییس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران در گفتگو با پول نیوز،
کد خبر: ۴۰۵۰۷۰
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
رییس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران با اشاره به اینکه این بانک بزودی از ریال دیجیتال رونمایی خواهد کرد، گفت: پست بانک با 6000 باجه بانکی در مناطق روستایی گسترده ترین شبکه بانکی کشور را دارا است.

سیدرحمان حسین پور رییس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در گفتگو با پول نیوز، با بیان اینکه پست بانک به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، متولی ارائه خدمات خرد در مناطق روستایی کشور است، گفت: افتخار میکنیم که در نمایشگاه بانکداری الکترونیک حضوری فعال و موثر داریم.

 

 

رییس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران در ادامه با اشاره به اینکه بزودی یکی از خدمات و دستاوردهای این بانک تحت عنوان ریال دیجیتال رونمایی خواهد شد، افزود: پست بانک ایران با 6000 باجه بانکی در مناطق روستایی گسترده ترین شبکه بانکی کشور را دارا است؛ افتخار میکنیم در حال حاضر 45 خدمت آنلاین را در روستاها ارائه میدهیم و این بانک عمده نیازها و خدمات پولی و بانکی مربوط به روستاها را تامین میکند.

 

حسین پور، تصریح کرد: در خصوص اخبار خوب، همانطور که وزیر محترم  ارتباطات جناب آقای زارعپور اعلام کردند، می توانیم به بحث توسعه ارتباطات و امکانات در بستر خدمات ارتباطی آنلاین برای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک اشاره کنیم؛ هر جا بسترهای ارتباطی آنلاین وجود داشته باشد بر اساس سرعت اینترنت و پهنای باند میتوانیم خدمات بانکداری را بخصوص در مناطق روستایی بیشتر توسعه بدهیم. 

 

به گزارش پول نیوز، دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند» به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، ۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در چهار محور بانکداری هوشمند؛ مفاهیم، روندها و آثار؛ نقشه راه بانکداری هوشمند؛ تجربه مشتری در بانکداری هوشمند و سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری هوشمند برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: