کد خبر: ۴۰۵۱۸۷
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
سرپرست راهبری ملی گاز گفت: میزان مصرف گاز در کشور در دو روز گذشته به بیش از ۴۰۰ میلیون متر مکعب رسید.

میزان مصرف گاز به بیش از ۴۰۰ میلیون متر مکعب در روز رسید

عقنی سرپرست راهبری شبکه گاز کشور گفت: با توجه به برودت در اغلب نقاط کشور در طی دو روز گذشته مصرف گاز در بخش خانگی تجاری و صنایع غیر عمده به بیش از ۵۰ درصد از ظرفیت تولید کشور ۴۰۰ میلیون متر مکعب در روز رسیده است.

وی افزود: از روز گذشته مدیریت مصرف در بخش نیروگاهی و صنایع عمده و شرایط برای ایجاد پایدار گاز در بخش خانگی و تجاری و عمومی و صنایع غیر عمومی فراهم شده است و با توجه به آنکه برودت هوا نسبت به سال گذشته دیرتر بود و ۱۵ روز زمان مدیریت مصرف گاز در بخش نیروگاهی دیرتر شروع کرده ایم تمام شرایط تداوم پایدار مصرف گاز در بخش خانگی را در نظر گرفته ایم.

عقنی بیان کرد: میزان مصرف گاز در روز گذشته ۲۶۲ میلوین متر معکعب در بخش خانگی، ۸۳ میلیون در بخش صنایع و ۵۵ میلیون متر مکعب در بخش مصرف کنندگان عمومی و تجار‌ی بوده که مردم بتوانند از این بخش استفاده کنند.

سرپرست راهبری شبکه گاز کشور بیان کرد: مدیریت مصرف در بخش نیروگاهی، سیمان و پتروشمی و تداوم در این حوزه را شروع کرده ایم و در حال حاضر دما یکی از عامل‌های موثر طی امروز بود که حدود ۵ در مصرف بخش‌های غیر خانگی ایجاد شده و خوشبختانه امسال محدودیت مصرف نداشته ایم و مصرف حدود ۳ درصد نسبت به نرمال سازی پارسال بیشتر بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: