May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۴۶۶
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
0
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب جایگاه نخست شبکه بانکی در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی و نیز رتبه دوم در بیشترین سهم از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار شبکه پرداخت در مهرماه سال جاری شد.

کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی در مهرماه سال جاری

بانک سپه، با کسب سهم ۱۸٫۱۵ درصدی رتبه نخست شبکه بانکی با بیشترین سهم بازار از کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت را در مهرماه سال جاری به خود اختصاص داد.

بانک سپه با کسب سهم ۱۹٫۴۹ درصدی رتبه نخست شبکه بانکی با بیشترین سهم از تعداد تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی و نیز سهم مبلغی ۱۰٫۳۲ درصدی در زمره بانک‌های برتر در حوزه مبلغ تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی در شبکه پرداخت قرار گرفت.

براساس این گزارش، این بانک با ۱۱٫۴۴ درصد جایگاه دوم شبکه بانکی در بیشترین سهم از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار شبکه پرداخت را در مدت مذکور کسب کرد.

بانک سپه همچنین موفق به کسب رتبه دوم بیشترین کارت برداشت تراکنش‌دار در شبکه پرداخت با سهم ۱۱٫۵۳ درصدی و نیز جزو بانک‌های برتر صادرکننده بیشترین کارت اعتباری تراکنش‌دار، کارت هدیه و بن‌کارت تراکنش‌دار در مدت مذکور بوده است.

شاپرک در جدیدترین گزارش خود بانک سپه را با سهم ۲۵۰٫۱۱۱ هزار تراکنشی در جایگاه نخست بیشترین اختلاف مثبت در تعداد تراکنش‌های پذیرش‌شده و با کسب سهم ۱٫۲۰۴٫۹۸۰ هزار تراکنشی نیز در جایگاه دوم بیشترین سهم از کل تراکنش‌های صنعت پرداخت کارتی در شبکه بانکی قرار داده است.

 

قالب طرح "نگین امید" صورت می‌گیرد در بانک سپه

بانک سپه از طریق افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز در سامانه امید بانک (بانکداری غیرحضوری) در قالب طرح "نگین امید" تا سقف ۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۲‌درصد به مشتریان پرداخت می‌کند.


متقاضیان و مشتریان حقیقی بانک سپه برای دریافت وام قرض‌الحسنه می‌توانند به صورت کاملاً غیرحضوری با نصب آخرین نسخه برنامک "امید بانک" از طریق مراجعه به وب سایت http://omidbank.ir بر روی تلفن همراه خود و یا از طریق مرورگر رایانه و ورود به صفحه بانک نسبت به افتتاح "سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز دیجیتال" با استفاده از فرآیند احراز هویت بیومتریک اقدام نمایند.

مشتریان گرامی می‌توانند براساس طرح امتیازی و کارکرد ۱ الی ۱۸ ماه حساب خود از امکان دریافت وام این طرح بهره‌مند گردند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات طرح با شماره ۱۵۵۷ (امید بانک) تماس حاصل نمایند.

 

پرداخت بیش از ۱۷۳ هزار میلیارد ریال در قالب ۱۲۳ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه

بانک سپه در هفت‌ماه نخست سال جاری مبلغ ۱۷۳ هزار و ۳۱۸ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال در قالب ۱۲۳ هزار و ۵۷۸ فقره تسهیلات خرد به بخش‌های ازدواج، فرزندآوری، قرض‌الحسنه خوداشتغالی، مسکن، حوادث قهری و سایر تسهیلات حمایتی اختصاص داده است.

بانک سپه در راستای اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی جمعاً به ۶۸ هزار و ۶۸۲ پرونده میزان ۹۵ هزار و ۲۲۰ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری با کارمزد ۴ درصد در هفت‌ماه نخست سال جاری پرداخت کرده است.

بانک سپه به میزان ۳۴ هزار و ۸۶۶ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال در قالب ۲۶ هزار و ۹۹۳ فقره پرونده تسهیلاتی قرض‌الحسنه خوداشتغالی به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، صندوق نوآوری و شکوفایی و بنیاد برکت، استانداری‌ها و خوداشتغالی زندانیان در مدت مورد اشاره اختصاص داده است.

این بانک همچنین مبلغ ۳۲ هزار و ۶۹۶ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال را به ۱۹ هزار و ۷۵۵ فقره پرونده به تسهیلات در قالب طرح قانون جهش مسکن «بهسازی و نوسازی مسکن روستایی»، ساخت و خرید مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده شهداء و نیز مبلغ ۵ هزار و ۲۱۷ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال را به تسهیلات حمایتی ودیعه، ساخت یا خرید مسکن در قالب ۱۰۸ فقره پرونده به معرفی شدگان نیرو‌های مسلح طی مدت مذکور پرداخت کرده است.

در همین راستا بانک سپه ارائه تسهیلات حمایتی خود در قالب کمک هزینه تحصیلی، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی و ... را به میزان ۴ هزار و ۳۸۹ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال طبق قانون به ۷ هزار و ۴۰۸ فقره پرونده واجدین شرایط معرفی‌شده از سوی کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی پرداخت کرده است.

این بانک طی مدت مورد اشاره مبلغ ۵۰۷ میلیارد و ۴۳۴ میلیون ریال را به تسهیلات حمایتی حوادث قهری در قالب ۵۵۷ فقره پرونده در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهامحال و بختیاری و هرمزگان اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین در مدت مورد اشاره مبلغ ۴۲۰ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال به ۷۵ فقره پرونده به طرح‌های تسهیلاتی در قالب تکمیل پروژه‌های گازرسانی استان هرمزگان و ساخت یا خرید مسکن اعضای هیات علمی، قضات، نخبگان پرداخت کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: