May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۵۸۱۵
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
0
مدیرعامل بیمه البرز ضمن تبریک روز ملی بیمه، خبر داد: پرداخت کمک هزینه نگهداری در منزل یکی از ویژگی های متمایز بیمه نامه شلر بیمه البرز است که برای اولین بار در صنعت بیمه ایران رونمایی می شود.

پرداخت کمک هزینه نگهداری در منزل توسط بیمه نامه شلر بیمه البرز در صورت نقص عضو و از کار افتادگی (+فیلم)

موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز روز گذشته در گفتگو با خبرنگار پول نیوز، ضمن تبریک روز ملی بیمه به همه دست اندرکاران صنعت بیمه کشور و ذینفعان، از محصول جدید این شرکت با نام شلر خبر داد و گفت: بعد از رونمایی بیمه شوکا در بیمه های زندگی که در پنج ماه گذشته رونمایی کردیم، امروز محصول جدید ما بانام شلر معرفی شد.

 

مدیرعامل بیمه البرز، افزود: همه افراد جامعه با یک حد اقل بیمه می توانند مشتریان بیمه شلر بیمه البرز باشند و برای یک سال کامل امنیت و ایمنی خود را تامین و ریسکشان را به ما منتقل کنند.  

رضایی در ادامه با بیان اینکه بیمه نامه شِلِر این شرکت ترکیب نوآورانه ای از پوشش های رایج بیمه نامه حوادث انفرادی با بهره برداری از خلاقیت های رشته عمر و سرمایه گذاری است، گفت: پرداخت کمک هزینه نگهداری در منزل یکی از ویژگی های متمایز بیمه نامه شلر است که برای اولین بار در صنعت بیمه رخ داده است. بر این اساس، بیمه البرز در صورت بروز نقص عضو و از کارافتادگی دائم و کامل بیمه شده، کمک هزینه نگهداری در منزل به مدت 5 سال و بصورت ماهانه به بیمه شده پرداخت می کند.

 

وی، تصریح کرد: از ویژگی های منحصر به فرد دیگر این طرح می توان به پرداخت مستمری ماهانه به مدت پنجاه سال در صورت فوت ناشی از حادثه و نقص عضو و از کارافتادگی دائم و کامل بیمه شده اشاره کرد.

 

 

رضایی در ادامه در معرفی طرح شکای بیمه البرز که پیش از این رونمایی شده اصت، با بیان اینکه طرح شوکا حاصل همکاری بیمه البرز و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است، گفت: این بیمه‌نامه امکاناتی مثل سرمایه‌گذاری، بازنشستگی کوتاه‌مدت، مستمری ماهانه، دریافت وام (بدون نیاز به ضامن و سپرده اولیه) و بازپرداخت اقساطی را به بیمه‌گذاران ارائه می‌کند.

مدیرعامل بیمه البرز سپس به طرح بلوط به عنوان دیگر طرح های بیمه ای بیمه البرز اشاره کرد و افزودد: در طرح بلوط تمامی هموطنان می توانند برای خرید انواع بیمه نامه از شرکت بیمه البرز با بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران، سیصد میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت کنند. بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال و عدم مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمله مزایای طرح بلوط بیمه البرز است.

 

وی، تصریح کرد: ما داریم ریسک مردم را خریداری میکنیم، ریسک صنایع را خریداری میکنیم و امنیت و آرامش را به آنها میدهیم تا زندگی بهتری داشته باشند و امیدوارم در فرایندهای آینده بتوانیم در سرمایه گذاری در بخشهای تولیدی و اقتصادی کشور نقش بهتری را داشته باشیم.

 

بیشتر بخوانید: گام‌های استوار بیمه البرز بر مدار رکوردشکنی‌ها

 

رضایی سپس به طرح جدید دیگر این شرکت اشاره کرد و گفت:  تمام بیمه شدگان بیمه البرز از این به بعد در بخش بیمه های ثالث و بدنه اگر دچار سانحه بشوند، نیاز به مراجه به نمایندگی های بیمه البرز یا اعزام کارشناس ندارند و با وارد شدن به پلتفرم یاقوت بیمه البرز و بارگزاری تصاویر و ارسال آنها در حداقل زمان ممکن خسارت به آنها پرداخت میشود.

 

 مدیرعامل بیمه البرز در پایان، افزود:  امسال در گرامی داشت روز ملی  بیمه  یک کار متفاوت انجام شد در صنعت بیمه کشور و این که هر یک از شرکتهای صنعت بیمه در یکی از استانها با حضور مسئولین استانی و نمایندگان مجلس  همایش استانی برگزار کردند و این یک اتفاق جدید بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: