کد خبر: ۴۰۵۹۸۱
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
0
بانک آینده با همراهی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به متقاضیان، وام قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت می‌کند.

رشد 33 درصدی تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در بانک آینده

نرخ فرزندآوری تاثیر مستقیمی بر اقتصاد یک کشور دارد. برخی کشور‌ها که نرخ تولد پایینی داشتند (مانند روسیه، فرانسه، انگلیس و ژاپن)، برای جلوگیری از رکود اقتصادی سیاست‌های حمایتی ویژه‌ای برای فرزندآوری را اعمال کرده‌اند. برای این که یک کشور جمعیت پایداری داشته باشد، نرخ فرزندآوری باید ۲.۱ درصد جمعیت زنان آن کشور باشد. سالمند شدن جمعیت در یک کشور، شروع مشکلاتی است که در نهایت می‌تواند به «پایانِ رشد اقتصادی» ختم شود. نیروی کار کاهش پیدا می‌کند؛ هزینه‌های بخش بهداشت و درمان افزایش پیدا می‌کند؛ به دلیل «کاهش تقاضا» اقتصاد وارد رکود می‌شود و حتی نرخ «نوآوری» در اقتصاد هم نزولی می‌شود.

رشد 33 درصدی تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در بانک آینده

بانک آینده در هشت ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲، بانک آینده تعداد بیش از ۸٫۵۰۰ فقره با مجموع مبلغ بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال، وام قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت کرده است.

هم‌چنین، تعداد وام قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت شده در هشت ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ توسط بانک آینده، تعداد بیش از ۹۹۰۰ فقره با مجموع مبلغ بالغ بر ۳٫۷۰۰ میلیارد ریال بوده است.

با توجه به تعداد و مبالغ وام قرض‌الحسنه پرداخت شده فرزندآوری در هشت ماهه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بانک آینده رشد ۳۳ درصدی را تجربه کرده است.

مبالغ وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال ۱۴۰۲ برای فرزند اول ۳۰۰ میلیون ریال، فرزند دوم ۶۰۰ میلیون ریال، فرزند سوم ۹۰۰ میلیون ریال، فرزند چهارم ۱٫۲۰۰ میلیون ریال و فرزند پنجم به‌بعد ۱٫۵۰۰ میلیون ریال است.

 

بانک آینده بیش از ۹ هزار جوان را روانه خانه بخت کرد

بانک آینده در اجرای تکالیف قانونی مربوط به وام قرض‌الحسنه ازدواج و به‌منظور تسریع و تسهیل اعطای قرض‌الحسنه برای ازدواج جوانان، حداکثر همکاری را با متقاضیان این وام در دستور کار خود قرار داده است.

بر این اساس، بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و هم‌سویی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، در هشت ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲، تعداد بیش از ۹٫۱۵۰ فقره با مجموع مبلغ بالغ بر ۱۷٫۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

گفتنی است، مجموع مبلغ وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداختی در هشت ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ نیز، بیش از ۱۲٫۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

با توجه به مجموع تعداد و مبلغ وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت شده در هشت ماهه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نشانگر رشد ۴۴ درصدی در پرداخت این نوع وام تکلیفی است.

 

رشد ۵۸ درصدی پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در بانک آینده


بانک آینده با همراهی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به متقاضیان، وام قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت می‌کند.

بر این اساس، در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲، بانک آینده تعداد بیش از ۶.۴۰۰ فقره با مجموع مبلغ بیش از ۳.۷۰۰ میلیارد ریال، وام قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت کرده است.

هم‌چنین، تعداد وام قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت شده در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ توسط بانک آینده، تعداد بیش از ۶.۲۰۰ فقره با مجموع مبلغ بالغ بر ۲.۳۴۰ میلیارد ریال بوده است.

با توجه به تعداد و مبالغ وام قرض‌الحسنه پرداخت شده فرزندآوری در شش ماهه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بانک آینده رشد ۵۸ درصدی را تجربه کرده است.

مبالغ وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال ۱۴۰۲ برای فرزند اول ۳۰۰ میلیون ریال، فرزند دوم ۶۰۰ میلیون ریال، فرزند سوم ۹۰۰ میلیون ریال، فرزند چهارم ۱.۲۰۰ میلیون ریال و فرزند پنجم به‌بعد ۱.۵۰۰ میلیون ریال است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: