کد خبر: ۴۰۶۱۰۷
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
0
در تازه‌ترین اقدام پس از تغییر تیم مدیریتی بانک، ستاد مدیریتی و عملیاتی طرح جذب منابع «همت آینده» امروز افتتاح شد.

با حضور مدیرعامل بانک آینده، ستاد مدیریتی و عملیاتی طرح جذب منابع «همت آینده» افتتاح شد

ستاد مدیریتی و عملیاتی طرح جذب منابع «همت آینده» در راستای تحقق اهداف سال‌جاری در زمینه تحقق بودجه و شاخص‌های کسب‌و‌کار بانک با تأکید ویژه در بخش تجهیز منابع تشکیل شده که با حضور بهمن اسکندری مدیرعامل بانک و اعضای هیأت‌مدیره افتتاح شد.

گفتنی است، به منظور تحقق بودجه مصوب بانک در شاخص جذب منابع که از شاخص‌های اصلی کسب و کار بانک، در جهت اعطای تسهیلات و انجام عملیات بانکی است، «طرح انگیزشی همت» تدوین شده است که تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است استراتژی و سیاست‌های تیم جدید مدیریتی با رویکرد اصلاح ترکیب منابع بانک و همچنین جذب منابع جدید در جهت ارائه خدمات بهینه و اثربخش به مشتریان و ذینفعان بانک به‌شمار می‌آید.
از این رو، مانند گذشته، تداوم تلاش مجدانه همه همکاران پرتلاش و ساعی در راستای جذب منابع پایدار و حفظ و افزایش سهم از بازار همچون همیشه، مورد تأکید است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: