May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
در دپارتمان ملی آموزش معدن نهبندان انجام شد:
کد خبر: ۴۰۶۱۷۲
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
دپارتمان ملی آموزش معدن نهبندان (وابسته به ایمیدرو) با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای، دوره رایگان آموزش ملی اپراتور لودر را برگزار کرد.

برگزاری دوره رایگان آموزش ملی اپراتور لودر

دپارتمان ملی آموزش معدن نهبندان در راستای راهبرد‌های ایمیدرو مبنی بر تربیت نیروی تکنسین مهارتی برای معادن کشور و در عین حال، تکمیل دانش و مهارت‌های مرتبط با اپراتوری لودر و فعالیت‌های حوزه ماشین آلات سنگین راه سازی، دوره آموزش ملی اپراتور لودر را برگزار کرد.

این دوره آموزشی، با حضور ۴۰ نفر از مهارت آموزان استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی از ۱۸ آذر تا ۲۳ آذر در محل دپارتمان ملی آموزش معدن نهبندان حال برگزاری است.

مهارت آموزان در این دوره آموزشی، با انواع روغن‌های صنعتی، تجهیزات لودر و سیستم‌های آن و همچنین آشنایی با نحوه سرویس و نگهداری دوره‌ای این حوزه آشنا می‌شوند.

بنا به این گزارش، ایمیدرو همزمان با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای تربیت تکنسین، طرح توانمندسازی فارغ التحصیلان بخش معدن و صنایع معدنی (فاجد) را با هدف تامین نیروی تحصیلکرده جوان دانشگاهی مورد نیاز شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی، در حال اجرا دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: