کد خبر: ۴۰۶۳۳۷
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
به مناسبت اول دی ماه و آغاز بیست و هشتمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران، طی مراسمی با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ستادی و اجرایی، ۱۰۴ طرح و پروژه بانک با سرمایه گذاری معادل ۲٫۴۶۷٫۰۶۱ میلیون ریال در سراسر کشور بهره برداری می‌شود.

104 طرح و پروژه پست بانک ایران در بیست و هشتمین سالگرد فعالیت بانک افتتاح می‌شود

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم که صبح روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه سال ۱۴۰۲ در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، طرح‌ها و پروژه‌های ۲۲ استان کشور که برای ۴۴۶ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال می‌کند، مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

تجهیز، بازسازی و افتتاح ۷۵ باجه بانکی روستایی، ۲۷ طرح و پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی با سرمایه‌گذاری منابع داخلی بانک، صندوق توسعه ملی و بخش خصوصی و تجهیز و بازسازی دو شعبه پست بانک ایران، در این مراسم بهره‌برداری می‌شود.

این طرح‌ها در استان‌های آذربایجان غربی، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، سمنان، کردستان، قزوین، قم، لرستان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، فارس، مرکزی، همدان و یزد رونمایی می‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: