April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۴۹۷
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
0
مراسم معارفه سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه ملت با حضور معاون توسعه بازار و مدیر منابع انسانی این شرکت برگزار شد.

سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه ملت منصوب شد

به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، بهمن سوری، معاون توسعه بازار این شرکت در مراسم معارفه آرمان صدر به عنوان سرپرست جدید مدیریت بازاریابی، ضمن قدردانی از زحمات مدیران پیشین، گفت: مجموعه بازاریابی نقش مهمی در توسعه و رشد کسب‌وکار‌های بیمه‌ای دارد.

سوری افزود: برنامه‌ریزی و تنظیم اهداف، آموزش و توسعه تیم، برقراری ارتباط با مشتریان و همکاران، مدیریت فرآیند فروش و ارزیابی عملکرد از جمله وظایفی است که از مدیریت جدید بازاریابی انتظار داریم و امیدواریم به آنچه که هدف‌گذاری شده است، دست یابیم.

وی ابراز کرد: تعامل مناسب با نمایندگان و شبکه فروش، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سهام‌داران و تلاش برای جذب بازار‌های جدید باید در اولویت‌های کاری مدیریت بازاریابی باشد.

در این مراسم حکم انتصاب سرپرست مدیریت بازاریابی به امضای علی‌رضا یزدان‌دوست، مدیر عامل بیمه ملت به آرمان صدر تقدیم شد.
در بخشی از حکم مدیرعامل شرکت بیمه ملت خطاب به سرپرست جدید مدیریت بازاریابی آمده است: انتظار است با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود و با تکیه بر اصول راهبردی و سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی سند استراتژیک، ضمن رعایت ضوابط، مقررات و دستورالعمل و آیین‌نامه‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حسن تدبیر نسبت به استقرار نظام مدیریت بازاریابی کارآمد در جهت افزایش پرتفوی سود آور و توزیع متوازن آن، افزایش توان رقابتی و ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش اهتمام نمایید.

همچنین با کمک معاونت به مطالعه و اصلاح فرآیندها، رویه‌ها و بخشنامه‌های مرتبط با آن حوزه با هدف تسهیل در جریان گردش کار، رفع موانع توسعه فروش و کنترل میزان رضایت مشتریان و جلب وفاداری و اعتماد بیمه‌گزاران با هماهنگی واحد‌های فنی از دیگر رویکرد‌هایی است که انتظار می‌رود انجام و تحقق آن مورد توجه جدی قرار گیرد.

آرمان صدر دانش‌آموخته کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی بازاریابی است و از سال ۹۰ سابقه حضور در صنعت بیمه را دارد. وی پیشتر از مدیران کارگزاری بیمه برکت بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: