April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۱۰۷
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
0
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در بیست و هفتمین دوره کنفرانس سرمایه گذاری WAIPA در شهر دهلی نو ـ هند حضور یافت به عنوان یکی از سخنرانان در کنفرانس جهانی سرمایه‌گذاری (WIC) ضمن ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه گذاران خارجی، در خصوص ظرفیت‌های و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران توضیحاتی ارائه داد.

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران میزبان شرکت های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات هندی

حجت الله عبدالملکی در این پنل اختصاصی به ارائه ظرفیت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران پرداخت که مورد استقبال سرمایه‌گذاران خارجی حاضر در این پنل قرار گرفت.

 

گفتنی است حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در رویدادهای معتبر سرمایه‌گذاری جهانی موجب آشنایی بیشتر فعالان اقتصادی و مسئولین اقتصادی کشورهای مختلف از ظرفیت‌های موجود در این مناطق شده است.


در سال‌جاری با توجه به حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در رویدادهای بین‌المللی، جهشی برای سرمایه‌گذاری در این مناطق صورت گرفته است که پیش‌بینی می‌شود این روند در ماه‌ها و سال‌های آینده با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

 

حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که به منظور حضور در بیست و هفتمین دوره کنفرانس سرمایه گذاری WAIPA از تاریخ 20 تا 23 آذر ماه در شهر دهلی نو ـ هند در حال برگزاری است به کشور هند سفر کرده است.

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: