April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۴۳۵
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
0
غلامرضا سلیمی معاون بهره برداری فولاد مبارکه اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پول نیوز به تشریح سیاست خود تامینی این تولیدکننده فولاد پرداخت.

چرا ۱۹ دی‌ماه ۱۳۵۶ یک روز تاریخی است؟

معاون بهره برداری فولاد مبارکه درباره چالش‌های اصلی فولاد مبارکه گفت: اصلی‌ترین چالش فولاد مبارکه چالش کمبود منابع انرژی عمدتاً برق و گاز است. آب را خوشبختانه توانسته‌ایم  از طریق دریای عمان به فلات مرکزی اصفهان منتقل کنیم و به نظرم در سال آینده نگران کمبود آب نخواهیم بود، اگرچه در بحث بازگردانی و تصفیه آب شهرهای اطراف  خیلی کارهای خوبی انجام شده چرا که هم بسته مسئولیت‌های اجتماعی و هم تامین آب را دارد.

 

 

وی با تاکید بر اینکه فولاد مبارکه هرگز در برابر مشکلات بی توجه نبوده و همواره سعی کرده نسبت به رفع مشکلات با جدیت ورود کند گفت: در بحث بازگردانی و تصفیه آب شهر‌های اطراف، کار‌های بسیار خوبی انجام شده و گام‌های موثری برای تامین آب برداشته شده، این روش هم بسته مسوولیت‌های اجتماعی را دارد و هم تامین آب را با جدیت دنبال می‌کند.

 

معاون بهره برداری فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه در خصوص تامین آب، مشکلی نداریم گفت: همچنان تامین برق چالش اصلی تمامی صنایع از جمله فولادسازی‌ها و البته فولاد مبارکه است.

وی با اعلام اینکه در زمینه برق، فولاد مبارکه بحث خود تامینی را پیش گرفته گفت: برای خودتامینی برق، ایجاد نیروگاه را در دستور کار قرار دادیم که نیروگاه سیکل ترکیبی فولاد مبارکه یک ماه و نیم پیش به دست رییس جمهور افتتاح شد و الان آماده بهره‌برداری است.

 

بیشتر بخوانید: نمایشگاه ملی فولاد ایران پنج ساله شد (+فیلم)

 

لازم به ذکر است پنجمین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه سال جاری در برج میلاد تهران و به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایمیدرو، شرکت های بزرگ فولادی و معدنی و سازندگان و شرکت های دانش بنیان مطرح داخلی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: