April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۷۶۲۹
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز کشور گفت: در حال حاضر درخصوص مصرف گاز در کشور نسبت به روز گذشته، ۲۰ میلیون متر مکعب افزایش مصرف گزارش شده است.

مصرف گاز در کشور ۲۰ میلیون متر مکعب افزایش یافت

سعید عقلی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز کشور گفت: با توجه به موج سرمای هوا در ۲۴ ساعته گذشته مصرف گاز به عدد ۵۵۱ میلیون متر مکعب روزانه رسید.

او گفت: همچنین بیش از ۷۰ درصد در بخش خانگی با رقم ۳۸۶ میلیون، تجاری ۵۰ میلیون، صنایع غیر عمده ۶۰ میلیون و در بخش کشاورزی و حمل و نقل ۲۸ میلیون متر مکعب گاز مصرف شده است.

عقلی گفت: به طوری که در مدت مشابه سال گذشته در همین زمان دمای متوسط کشور صفر درجه سانتی گراد بود ۶۸۰ میلیون متر مکعب مصرف گاز داشتیم و خوشبختانه با توجه به کاهش دما در بسیاری از نقاط کشور توانستیم تامین پایدار گاز را برای هموطنان داشته باشیم.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز کشور گفت: در حال حاضر درخصوص مصرف گاز در کشور نسبت به روز گذشته ۲۰ میلیون متر مکعب افزایش مصرف گزارش شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: