April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
تداوم موفقیت‌ها در صنعت پرداخت
کد خبر: ۴۰۸۱۵۲
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) براساس آخرین رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر ایران که از سوی سازمان مدیریت صنعتی انجام شد توانست رتبه ۱۶۲ را به خود اختصاص دهد.

حضور پررنگ سپ در رتبه‌بندی IMI-۱۰۰

به نقل از روابط عمومی سپ، سازمان مدیریت صنعتی ایران در سال ۱۴۰۲ برای بیست و ششمین سال متوالی نسبت به معرفی ۵۰۰ شرکت برتر ایران اقدام کرد؛ این رتبه‌بندی بر اساس میزان فروش شرکت‌ها با توجه به گزارشات سال مالی ۱۴۰۱ انجام شده است.

شرکت‌ها در رتبه‌بندی IMI-۱۰۰ که هرساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی منتشر می‌شود بر اساس شاخص‌هایی نظیر رشد شرکت، رشد فروش، فروش سرانه، ارزش افزوده، تعداد کارکنان، رشد اشتغال و دارایی‌ها ارزیابی شده و در نهایت ۵۰۰ شرکت برتر معرفی می‌شوند. رتبه‌بندی شرکت‎‌های برتر ایران هرساله با هدف فراهم‌سازی آمار و اطلاعات مفید از فضای کسب‌وکار در کشور و همچنین شفاف‌سازی رقابت میان بنگاه‌های اقتصادی برای درک جامع‌تر از ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های بزرگ کشور انجام می‌شود.

پرداخت الکترونیک سامان کیش براساس اطلاعات مالی سال ۱۴۰۱ خود توانست همچون سال‌های گذشته در جمع برترین شرکت‌های ایران حضور داشته باشد؛ این شرکت در بیست و ششمین دوره رتبه‌بندی IMI-۱۰۰ توانست جایگاه ۱۶۲ را به خود اختصاص دهد. میزان فروش پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) براساس گزارش سال مالی ۱۴۰۱ سپ مبلغ ۴۱۷۱۶٫۷ میلیارد ریال بود که نسبت به سال قبل بیش از ۹۶۸۸٫۹ میلیارد ریال رشد داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: