کد خبر: ۴۰۸۱۷۸
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
0
مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان از انعقاد قرارداد ساخت ۹ هزار و ۶۱۲ واحد مسکونی به مبلغ ۳۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

جزئیات عملکرد بانک مسکن استان کرمان در نهضت ملی مسکن

به نقل از بانک مسکن- هیبنا؛ عقیل زینلی با قدردانی از همراهی و همکاری کارکنان بانک مسکن استان کرمان در اجرای طرح‌های دولت گفت: بانک مسکن با توجه به تخصص و نیت خیر کارکنان بانک در طرح‌های حمایتی و اولویت دار دولت پیشگام و پیشتاز بوده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان ادامه داد: در بخش پروژه‌های خود مالک به تمامی پروژه‌های با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تسهیلات متمم پرداخت کرده ایم.

زینلی همچنین با اشاره به تامین مالی احداث پروژه نهضت ملی یک هزار و ۳۳۰ واحدی میدان شورا در شهرستان سیرجان افزود: ۸۳ درصد تامین مالی این واحد‌ها توسط بانک مسکن صورت گرفته است که ۲۸۰ واحد از این پروژه در ایام دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: بانک مسکن استان علاوه بر پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن، در بخش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز همراه و همگام با سایر بانک‌ها به متقاضیان تسهیلات پرداخت کرده است به طوری که از ابتدای سال تا پایان آذر ماه ۱۱ هزار و ۳۴۴ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال پرداخت شده که ۸۵ درصد تسهیلات پرداختی در حوزه مسکن بوده است.

زینلی خاطر نشان کرد: ۵۱۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۴۰ میلیارد ریال نیز در حوزه فرزند آوری و۸۴۱ فقره به مبلغ هزار و۷۳۹ میلیارد ریال نیز در بخش تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: بانک مسکن استان در بخش مسکن روستایی نیز تسهیلاتی به مبلغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی و نوسازی تعداد یکهزار و ۲۳۳ واحد پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان طرح باز آفرینی شهری واحیاءبافت‌های فرسوده را از برنامه‌های اولویت دار بانک مسکن دانست وگفت: بانک مسکن برای بهسازی این بافت‌ها تا سقف ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: