April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۵۸۰
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
0
کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم بانک توسعه تعاون با حضور محمد شیخ‌حسینی، مدیرعامل، لطفی، معاون مرکز رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، سلطانی، رئیس هیات رسیدگی به شکایات بانک ها و دیگر اعضای کمیته برگزار شد.

تقدیر از اقدامات بانک توسعه تعاون در راستای ارتقای سلامت اداری

شیخ حسینی اعلام کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از نهاد‌های مالی شفاف و دارای سلامت در نظام پولی کشور شناخته می‌شود.

وی ادامه داد:در بانک توسعه تعاون در حوزه عملیاتی و اجرایی، رویه‌های مبتنی بر پیشگیری تدوین و ابلاغ شده است.

سلطانی، رئیس هیات رسیدگی به شکایات بانک‌ها نیز گفت:کارکنان بانک‌ها دارای امضا‌های طلایی هستند و همین امر امکان بروز تخلف را افزایش می‌دهد.

وی افزود:تمام اسناد دارای اهمیت و مهم در بانک توسعه تعاون دارای دو امضا است و همین امر موجب شده این بانک به عنوان نهاد سالم و شفاف معرفی شود.

به گفته سلطانی، آسیب شناسی و شناسایی گلوگاه‌ها برای جلوگیری از بروز فساد اداری بسیار مهم است.

لطفی، معاون مرکز رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد وزارت تعاون نیز در این نشست گفت: کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم دارای ۱۰ وظیفه است که مهم‌ترین آن‌ها تهیه برنامه عملیاتی صیانت از حقوق مردم، تنظیم برنامه اجرایی ارتقای سلامت و مبارزه با فساد اداری شرکت و راهبری استقرار آن، تدوین شاخص‌های سلامت و سنجش و پایش میزان سلامت و فساد اداری، سنجش و آسیب شناسی وضع موجود فرهنگ سازمانی شرکت، تدوین برنامه بهبود فرهنگ سازمانی مبتنی بر اصلاح رفتار مدیران و کارکنان و اصلاح قوانین و مقررات است.

وی افزود:عملکرد ۲۲ مدیریت شعب استانی بانک توسعه تعاون در حوزه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم مورد ارزیابی قرار گرفته است که روند روبه رشدی را شاهد بودیم که این مهم جای تقدیر دارد.

لطفی بیان کرد:بر اساس فرایندی که سازمان امور اداری و استخدامی ابلاغ کرده، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید گلوگاه‌های فساد را شناسایی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: