April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۷۴۴
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با تصمیم هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم، تسهیلات ویژه‌ای برای تشویق سازندگان و سرمایه‌گذاران در سطح جزیره قشم از تاریخ 17 بهمن‌ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام در قشم

سعید اکبریان در نشست خبری با اصحاب رسانه جزیره قشم، اظهار کرد: براساس مصوبات هیات مدیره سازمان، تمامی افرادی که در سال‌های گذشته پروانه ساختمانی دریافت کردند و مهلت تمدید پروانه آن‌ها گذشته است، می‌توانند تا پایان سال نسبت به تمدید اقدام کنند تا در سال آینده نسبت به اتمام پروژه‌های خود اقدام نمایند و درصورت عدم مراجعه، مشمول فسخ می‌گردند.

اکبریان ادامه داد: همچنین افرادی که درخواست پروانه ساختمانی یا پایان کار خود را ارائه کرده‌اند و به دلایل مختلفی امکان دریافت مجوز را نداشته و در مراحل مختلف اداری هستند، می‌توانند تمام یا بخشی از هزینه پروانه یا پایان کار را به صورت علی‌الحساب پرداخت نمایند و این میزان پرداختی، مشمول افزایش هزینه سال آینده نخواهد شد. این حمایت به شرطی است که حداکثر تا پایان شهریور سال آتی پروانه یا پایانکار دریافت نمایند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذارانی که درخواست پروژه جدید دارند، می‌توانند بخشی از بدهی جدید را از محل واحد‌هایی که در گذشته ساخته اند، پرداخت نمایند.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین تجمیع فرایند‌های حوزه املاک و شهرسازی را مهم‌ترین دستاورد شش ماه گذشته عنوان نمود و ادعا کرد، خدمات تایید مالکیت از ۲۵ روز به کمتر از یک هفته کاهش یافته است.

اکبریان خاطرنشان کرد: با تصویب این بسته‌های تشویقی از سوی هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم امید است شاهد تسهیل فرآیند‌های سرمایه‌گذاری و صدور مجوز‌های ساختمانی در جزیره قشم باشیم و از سازندگان درخواست کرد نسبت به زیباسازی و تامین ایمنی کارگاه‌های ساختمانی طبق ضوابط ابلاغی اقدام نمایند و در صورت تعدی، مامورین سازمان طبق دستور مقام محترم قضائی موظف به ساماندهی هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: