کد خبر: ۴۰۸۹۵۲
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
بیمه آسیا، هشتمین جشنواره فروش ویژه بیمه های جامع عمر و پس انداز و بیمه نامه مستمری گندم را آغاز کرد.

هشتمین جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا آغاز شد

به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، هشتمین جشنواره فروش بیمه‌های عمر و پس انداز و طرح مستمری گندم با صد‌ها جایزه طلایی و ارزنده، از پانزدهم بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده و تا سی و یکم فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

بنابر این گزارش، برخورداری از امتیاز ویژه، افزایش متناسب در اندوخته بیمه نامه، معافیت از انجام آزمایش و معاینات پزشکی تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان تا سن ۴۰ سال و استفاده از خدمات انجام آزمایش و معاینات پزشکی رایگان در مراکز طرف قرار داد برای بیمه نامه‌هایی که در طول جشنواره صادر می‌شود، از مزایای این جشنواره برای بیمه گذاران است.

همچنین بیمه گذارانی که در طول برگزاری این جشنواره، نسبت به خرید بیمه نامه‌های عمر و پس انداز و مستمری گندم اقدام کنند، در قرعه کشی جوایز طلایی و استفاده از تخفیف‌ها و تسهیلات ویژه بیمه‌ای شرکت کرده و از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

این گزارش می‌افزاید، خریداران بیمه عمر و پس انداز بیمه آسیا در مدت برگزاری این جشنواره از تخفیف‌های ویژه در رشته‌های بیمه‌ای شخص ثالث، بدنه اتومبیل، حوادث انفرادی و آتش سوزی برخوردار می‌شوند.

در این گزارش آمده است، هم میهنان عزیز می‌توانند برای شرکت در این جشنواره، به کلیه شعب و نمایندگی‌های بیمه آسیا در سراسر کشور مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: