کد خبر: ۴۰۸۹۶۳
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان با اهدای تندیس و لوح تقدیر، از اقدامات مهم و شاخص شرکت فجر انرژی در پیشگیری و کاهش آلودگی هوا تقدیر کرد.

سازمان محیط زیست استان خوزستان از فجر انرژی تقدیر کرد

به نقل از روابط عمومی فجر، اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان تلاش‌های یکساله فجر انرژی را قابل تقدیر دانست.

شرکت فجر انرژی مطالعات و پیگیری‌های نظام مندی برای بررسی عملیاتی بازگردانی و استفاده مجدد از گاز‌های دی اکسید کربن خروجی از نیروگاه برق و همچنین توسعه محصول به عنوان یک ابزار کاهش انتشارات صنعتی و نیروگاهی آغاز کرده و همچنان دنبال می‌کند.

بازدید میدانی طرح‌های موفق، حضور و حمایت از سمینار‌های علمی پیرامون این موضوع و تشکیل جلسات کارشناسی و مدیریتی با فناوران این عرصه، از جمله فعالیت‌های سال جاری شرکت فجر انرژی در راستای تحقق امر علمی- اقتصادی- محیط زیستی است.

سمینار و نمایشگاه فناوری‌های نوین پیشگیری و کاهش آلودگی هوا که به مدت دو روز در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد، توسط حفاظت محیط زیست از شرکت‌های پتروشیمی پیشگام در حفاظت از محیط زیست در بخش کاهش و جلوگیری آلودگی هوا تقدیر شد
گفتنی است شرکت فجر انرژی با تصفیه حجم عظیمی از پساب‌های صنعتی صنایع پتروشیمی منطقه، نقش بسزایی در حفظ محیط زیست دارد؛ به طوریکه پیش از این، از سوی سازمان حفاظت محیط زیست مورد تقدیر قرار گرفته است.

گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: