May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۰۴۶
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
0
مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این منطقه در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، معرفی توانمندی‌های صنایع دستی و ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری جزیره حضور دارد.

حضور منطقه آزاد قشم در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

رستم گورانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این نمایشگاه ظرفیت‌های مختلف جزیره قشم در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی، اقامتگاه‌های بومگردی، جامعه هتلداران، تفریحات دریایی و ژئوپارک جهانی قشم به علاقه‌مندان معرفی خواهد شد.
گورانی ادامه داد: همچنین با برنامه ریزی صورت گرفته برخی از کتب تالیف شده درباره گردشگری و فرهنگ و سنت‌های جزیره قشم در این نمایشگاه عرضه خواهد شد و گروهی فعالان حوزه صنایع دستی و یکی از گروه‌های موسیقی بومی جزیره قشم نیز به ارائه کار‌های هنری خود می‌پردازند.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری موفق رویداد قشم بوم و مرکز نوآوری یامال و تینال جهت احصا ظرفیت‌های روستا‌های جزیره، به معرفی و تشریح این رویداد‌های فرهنگی و گردشگری برای مراجعه کنندگان پرداخته می‌شود.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: همچنین با برنامه ریزی صورت گرفته سامانه‌های یکپارچه جهت ارائه خدمات در حوزه نیز در این نمایشگاه معرفی خواهند شد.

گورانی در پایان گفت: هدف از شرکت در این نمایشگاه برقرار ارتباط با سایر نقاط کشور و جذب سرمایه گذاری برای حوزه‌های مرتبط با صنعت گردشگری و صنایع دستی است و بسته‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در این نمایشگاه ارائه می‌شود و امیدواریم با حضور فعال در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، بستر مناسب جهت توسعه زیرساخت‌ها و جذب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سبز و رونق صنعت گردشگری در جزیره قشم فراهم شود.

گفتنی است؛ هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: