April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین بانک و دانشگاه امیرکبیر عنوان شد
کد خبر: ۴۰۹۱۱۷
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
0
عضو اجرایی هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین بانک و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، از بورس تحصیلی دانشجویان نخبه خبر داد.

بورس تحصیلی دانشجویان نخبه توسط بانک صادرات ایران

به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، به منظور توسعه همکاری و تعامل در زمینه حمایت از طرح‌ها و فرآیند‌های دانشگاهی، کمک به دانشجویان و تأمین‌مالی تولید دانش، بانک صادرات ایران با دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

در این تفاهم‌نامه که طی مراسمی به امضای یاسر مرادی عضو اجرائی هیئت‌مدیره بانک و علیرضا رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) رسید، همکاری علمی، مشاوره‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود و پوشش زمینه‌های نظری و علمی طرفین در تعریف و اجرای طرح‌های پژوهشی و آموزشی مشترک با محوریت بانکداری هوشمند، علم‌داده، هوش مصنوعی و سایر زمینه‌ها در راستای تقویت ارتباط متقابل مورد توافق قرار گرفت.

یاسر مرادی در این مراسم از آمادگی بانک صادرات ایران برای بورسیه تحصیلی دانشجویان نخبه خبر داد و افزود: حمایت مالی از طرح‌ها و فرآیند‌های پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در توسعه علم و تولید دانش مورد تاکید بانک صادرات ایران است.

او همچنین همکاری با پارک علم و فناوری این دانشگاه را از دیگر موارد مورد توجه در امضای این تفاهم‌نامه اعلام نموده و گسترش این فرآیند‌ها را زمینه‌ساز تقویت بیشتر همکاری و پرداخت تسهیلات و تعهدات به دانشگاه امیرکبیر تهران عنوان کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: