April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۲۹۲
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
0
مهندس “حسن شریفی” روز پنجشنبه در نخستین جشنواره سراسری ستارگان فروش که با حضور مدیران ارشد شرکت در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اعلام این مطلب افزود: شرکت با وجود پربرکت این عزیزان به کمال و رشد می رسد.

نمایندگان ذینفعان اصلی شرکت بیمه ایران هستند

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شرکت به تنهایی توانایی اداره شرکت را ندارد و به وجود این عزیزان با قدمت ۸۸ سال نیاز مبرم دارد.


مهندس شریفی با اشاره به فضای رقابتی صنعت بیمه خطاب به نمایندگان تصریح کرد: به برکت وجود شما عزیزان به حول و قوه الهی موفق به فروش بیش از ۶۰/۵ همت بیمه نامه شدیم که امید است تا پایان سال این رقم به ۷۰ همت برسد.


وی ادامه داد: در کنار رقم فوق الذکر بیش از ۳۶ همت خسارت پرداخت کردیم.
مدیر عامل بیمه ایران به مزیت این شرکت نسبت به سایر شرکت‌ها اشاره کرد و افزود: روزانه ۱۱۲ میلیارد تومان خسارت به موقع و با کیفیت و با استفاده از ابزار‌های بر خط به ایفای تعهدات خود می‌پردازد.
وی اظهار امیدواری کرد: با ابزار‌های بر خط که در بیمه ایران از سال گذشته آغاز شده و امسال به بلوغ رسیده بتوانیم به رشد و تعالی دست یابیم که تمام همکاران و نمایندگان در رشد و تعالی آن نقش داشتند.
مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به سامانه بر خط یادآور شد: این سامانه با نگاه تسهیل گری یک مزیتی برای بیمه ایران است که برای پیاده سازی آن از تمام نمایندگان و همکاران تشکر میکنم.
مهندس شریفی همچنین به ۸۸۰۰ میلیارد تومان زیان انباشته شرکت اشاره کرد و افزود: این زیان که از سال‌های گذشته در بیمه ایران وجود داشته به عقب ماندگی شرکت منجر می‌شود که این امر در ظرفیت نگهداری شرکت تاثیر گذار خواهد بود.
وی افزود:۹۰ درصد این زیان انباشته به خاطر بیمه شخص ثالث است که سهم آن را از ۵۸درصد سال گذشته توانستیم به ۵۵درصد امسال برسانیم که این امر به سوآوری و بهره وری شرکت منجر میشود.
گفتنی است در نخستین جشنواره سراسری ستارگان فروش از ۳۱ ستاره استانی و ۲۰ ستاره کشوری تقدیر خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: