April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۸۱۷
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت:مدارس متوسطه اول و دوم عشایر به تعداد بیشتری از مربیان پرورشی نیازمند است.

نیاز مدارس متوسطه عشایری به مربیان پرورشی

علی تیرگیر، مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: سال گذشته در آزمون استخدامی ماده ۲۸ آموزش و پرورش نزدیک ۱۰۰۰ سهمیه برای مدارس عشایر بوده است.

وی با اشاره به کمبود معلمان مدارس عشایر افزود: برای رفع کمبود نیروی انسانی مدارس عشایر با رویکرد بومی گزینی و معلمان با کیفیت در تلاشیم به آمار سال گذشته اضافه کنیم.

تیرگیر ادامه داد: مدارس متوسطه اول و دوم عشایر در راستای خدمات مشاوره به تعداد بیشتر مربیان پرورشی و مشاور در مقطع متوسطه اول و دوم نیازمند است.

تیرگیر گفت: حدود ۲۲۵ هزار دانش آموز عشایری در کشور داریم، این تعداد دانش آموز در مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم، مدارس شبانه روزی، مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش مشغول تحصیل هستند.

به گفته وی، تعداد کل فرهنگیان آموزش و پرورش عشایری کشور نزدیک به ۲۰ هزار نفر است که این تعداد شامل معلم، مدیر و کادر اداری می‌شود.

گفتنی است که زمان برگزاری آزمون استخدامی رشته‌های شغل آموزگاری ۱۸ اسفند و رشته‌های دبیری و هنر آموز ۲۸ اردیبهشت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: