April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۹۷۲
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
0
با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان و تکمیل سبد خدمات و محصولات، اجرای طرح "بام" (برداشت اقساط مکانیزه) در قالب سامانه بتا بانک رفاه کارگران آغاز شد.

ارائه خدمت

بانک رفاه کارگران، پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های الماس رفاه، کیف پول الماس و بیمه رفاه در سامانه بتا (خرید اعتباری/اقساطی از مراکز طرف قرارداد با این بانک)، اجرای طرح مذکور به عنوان چهارمین طرح این سامانه با تمرکز بر ارائه خدمت کسر اقساط مکانیزه آغاز شد.

بر اساس این گزارش، کانون‌ها و تعاونی‌های مصرف بازنشستگان، تعاونی‌های اعتباری، سازمان‌های خدماتی و موسسات غیرانتفاعی و تمامی حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران که حائز شرایط استفاده از سامانه بتا هستند، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.

پاسخ به نیاز‌های "تعاونی‌های اعتبار برای پرداخت اقساط تسهیلات اعطایی آنان به مشتریان"، "سازمان‌های خدماتی (توانیر، آب و فاضلاب، مخابرات و...) به منظور دریافت اقساطی هزینه‌های اشتراک خدمات از مشتریان"، "کانون‌های استانی و موسسات غیرانتفاعی در خصوص دریافت اقساطی هزینه‌های ارائه خدمات به اعضا" ازجمله ویژگی‌ها و مزیت‌های طرح بام بانک رفاه کارگران است.

اعضای این کانون‌ها، تعاونی‌ها، سازمان‌ها و موسسات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح و نحوه بهره‌مندی از مزایای آن، به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس حاصل کنند.

 

گواهی سپرده خاص به بهبود متغیر‌های اقتصادی کمک می‌کند

گواهی سپرده خاص یکی از ابزار‌های سیاست پولی است، این ابزار می‌تواند به بهبود متغیر‌های پولی و تحقق هدف گذاری‌ها در مسیر‌های در نظر گرفته شده، کمک کند. دکتر محمد شیریجیان با بیان اینکه این ابزار یکی از روش‌هایی است که می‌تواند به صورت هدفمند به تأمین مالی بنگاه‌ها کمک کند، تصریح کرد: بدین معنا که تأمین مالی سرمایه در گردش بنگاه‌ها به واسطه این ابزار می‌تواند انجام شود، چراکه تقریباً ۸۲ درصد تسهیلاتی که در شبکه بانکی به بخش صنعت پرداخت می‌شود، برای سرمایه در گردش بنگاه هااست و در مجموع حدود ۶۵ درصد تسهیلات بانکی برای سرمایه در گردش است.

معاون اقتصادی بانک مرکزی خاطرنشان کرد: براین اساس بانک مرکزی برای استفاده از ابزار گواهی سپرده خاص برای تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌ها برنامه ریزی کرد به این صورت که گواهی سپرده خاص برای بنگاه‌ها و پروژه‌های مشخص منتشر می‌شود و این منابع تجهیز شده صرف تامین مالی بنگاه‌های متقاضی می‌شود.

وی در توضیح نرخ سود این اوراق گفت: نرخ سود اوراق گواهی سپرده براساس بازدهی پروژه‌ها تعیین می‌شود و به واسطه آن مشارکت واقعی بین سرمایه گذار و تأمین مالی شونده برقرار می‌شود؛ لذا گواهی سپرده خاص هم کارکرد تأمین مالی سرمایه در گردش و هم تأمین مالی طرح‌های بلندمدت توسعه‌ای و ایجادی بنگاه‌ها را شامل می‌شود و گشایش جدی به حساب می‌آید؛ لذا می‌توان گفت که در این شیوه، منابع به صورت هدفمند تر، موثرتر و با بهره وری مناسب تری به سمت بخش‌های مولد اقتصادی هدایت می‌شود.

 

درخشش روابط عمومی برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

روابط عمومی بانک رفاه موفق به کسب مقام اول در بخش‌های "انتشارات و تبلیغات" و "پویش رسانه‌ای و تبلیغاتی" و مقام دوم در بخش‌های "سایت و زیرپورتال"، "چند رسانه‌ای" و "شبکه‌های اجتماعی" شد.

حمایت همه‌جانبه از فعالیت‌های روابط عمومی به‌ویژه در عرصه‌های اطلاع‌رسانی، پاسخگویی به مردم، جهاد تبیین، ارتقای بینش جامعه و تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم، دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز به عنوان "مدیر حامی روابط عمومی" معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

شایان ذکر است، نخستین دوره جشنواره ملّی امتداد با شعار «امتداد خدمت، انعکاس حقیقت» در سه بخش روابط‌عمومی تمامی دستگاه‌های تابعه، روابط‌عمومی ادارات‌کل اجرایی استانی و روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی روابط‌عمومی‌های فعال، خلاق، موفق و مؤثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایجاد انگیزه و بسترسازی رقابت سالم و سازنده، هم‌افزایی، هم‌اندیشی و تبادل تجارب کارشناسان و مدیران روابط‌عمومی‌ها و افزایش میزان اثربخشی فعالیت‌ها و برنامه‌های روابط‌عمومی‌ها و کمک به تولید، تأمین و ارائه محتوای با کیفیت برگزار شد.

گفتنی است، در نخستین دوره جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برترین‌های حوزه عکس، چند‌رسانه‌ای (تیزر، کلیپ و موشن‌گرافیک)، اقلام انتشاراتی و تبلیغاتی (پوستر، بنر، بیلبورد، اینفوگرافیک، بروشور، کتاب، نشریه، بولتن داخلی و ویژه‌نامه)، تولید محتوای رسانه‌ای (خبر، یادداشت، گفتگو، گزارش)، وب‌سایت/ زیرپورتال، شبکه‌های اجتماعی، پویش رسانه‌ای و تبلیغاتی، پاسخگویی رسانه‌ای، پیوست رسانه‌ای، مستندسازی رویداد و مدیر حامی روابط عمومی معرفی و تقدیر شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: