May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۰۴۲۱
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
0
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تخلفات رانندگان حادثه ساز زیر ذره بین پلیس نامحسوس است.

۲۰ هزار و ۵۶۷ دستگاه خودروی حادثه ساز به پارکینگ رفته اند

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه زنده شهر امن گفت: در یازده ماهه سال جاری در شهر تهران ۲۰ هزار و ۵۶۷ دستگاه خودروی حادثه ساز به پارکینگ رفته اند.

او بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یعنی آمار (۱۱ ماهه) تیم‌های پلیس نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ حدود ۱۷ هزارو ۶۳۳ دستگاه خودرو را توقیف ساعتی کرده اند.

سرهنگ کشیر گفت: در برخی مواقع رانندگان به صورت ناخواسته دست به تخلف می‌زنند که در طرح جدیدی که توسط پلیس راهور تهران بزرگ انجام می‌شود به سوابق و نوع گفتمان، برخورد و رفتار با او برخورد و خودروی وی توقیف ساعتی می‌شود.

او تصریح کرد: می‌خواهیم به راننده متخلف این آموزش را بدهیم که شمایی که در حال تردد با وسیله نقلیه هستید و حرکات مخاطره آمیز انجام می‌دهید، اگر پلیس وسیله نقلیه شما را به پارکینگ منتقل نماید واقعا به درد سر می‌افتید و مشکلات زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. به همین منظور همکاران بنده طرح توقیف ساعتی را انجام می‌دهند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در یازده ماهه سال جاری با ۲۰ هزار و ۵۶۷ دستگاه خودروی متخلفانی که رفتار آن‌ها مخاطره آمیز بوده برخورد و به پارکینگ منتقل شده اند.

سرهنگ کشیر گفت: این رانندگان نظم، ایمنی و آرامش را از دیگر رانندگان و شهروندان گرفته و جان خود و دیگران را به مخاطره انداخته که پلیس نامحسوس با این تخلفات برخورد می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: