کد خبر: ۴۱۰۷۲۰
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
0
بهترین تفریح دبی چیست؟ این سوال را از هرکسی که بپرسید، بدون‌شک به پارک‌های آبی این شهر اشاره می‌کند.

دبی بهشت پارک‌های آبی خاورمیانه

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک‌های آبی دبی در دنیا مشهور هستند و سالانه گردشگران زیادی را از تورهای مختلف، مثل تور دبی از تهران به سمت خود جذب می‌کنند. پارک آبی وایلد وادی یکی از مجهزترین و بهترین پارک‌های آبی دبی به شمار می‌رود که نظیر آن را در کمتر جایی از جهان پیدا خواهید کرد. کافی است پنج دقیقه از زمان ارزشمند خود را به مطالعه مقاله زیر اختصاص دهید تا با وایلد وادی دبی، تفریحات و امکانات آن آشنا شوید.

 

پارک آبی وایلد وادی کجاست؟

موقعیت پارک آبی وایلد وادی، یکی از بهترین پارک‌های آبی دنیا، در شهر دبی و در نزدیکی برج خلیفه است. این پارک بیش از 17 سرسره و در مجموع، 30 وسیله بازی دارد که همه افراد در تور دبی نوروز 1403 از جمله کودکان، بزرگسالان و سالمندان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. حتی برخی از بازی‌ها برای افرادی که معلولیت جسمی و حرکتی دارند نیز مناسب است. در پارک وایلد وادی دبی هیچ محدودیتی برای تفریح نخواهید داشت.

 

کلیه وسایل بازی موجود در این پارک باتوجه به استانداردهای جهانی ساخته شده‌اند و کاملاً ایمن هستند؛ در نتیجه بدون هیچ نگرانی می‌توانید از این امکانات استفاده کنید. پارک‌های آبی بسیاری در دبی وجود دارند؛ اما پیشنهاد قطعی ما، وایلد وادی است.

 

تاریخچه ساخت پارک آبی وایلد وادی دبی

وایلد وادی یا رودخانه وحشی، یکی از بهترین پارک‌های آبی روباز دبی است که در سال 1998 با مالکیت گروه بین‌المللی جمیرا افتتاح شد. مهمان‌های هتل جمیرا، به امکانات پارک دسترسی رایگان دارند. برای ساخت این پارک، از داستان جوها، افسانه قدیمی عربی الهام گرفته‌اند. بیش از 30 سرگرمی متنوع در پارک وایلد وادی وجود دارد که برای سنین و سلیقه‌های مختلف مناسب است. عاشق هیجان باشید یا آرامش و سکون را ترجیح دهید، از بازدید از وایلد وادی پشیمان نخواهید شد.

 

وایلد وادی در فهرست 10 پارک آبی برتر دنیا قرار گرفته است؛ زیرا علاوه‌بر امکانات تفریحی و رفاهی منحصر‌به‌فرد، سیستم فیلتراسیون و بازیافت بسیار پیشرفته‌ای دارد که باعث جلوگیری از آسیب به طبیعت می‌شود. در ادامه با تفریحات و امکانات موجود در این پارک، بیشتر آشنا خواهید شد.

 

تفریحات پارک آبی وایلد وادی دبی

تفریحات این پارک تنوع بالایی دارند و مانند پارک آبی آتلانتیس دبی برای همه سنین و سلیقه‌ها مناسب هستند. در این بخش به معرفی تعدادی از پرطرفدارترین استخرها و سرسره‌های این مجموعه عظیم می‌پردازیم.

 

  • سرسره جمیرا اسکرا: بلندترین و سریع‌ترین سرسره خاورمیانه، جمیرا اسکرا است که 33 متر طول و 80 کیلومتر بر ساعت، سرعت دارد.
  • جوها: مکانی برای بازی کودکان است که بیش از 100 بازی متنوع دارد.
  • رودخانه جوها: رودخانه‌ای به طول 360 متر است که افراد طول آن را با تیوپ‌های مخصوص طی می‌کنند.
  • ترن آبی: افراد در این ترن آبی روی تیوپ‌های مخصوص می‌نشینند و با استفاده از پمپاژ آب، به طرف بالا حرکت می‌کنند.
  • استخر فلود ریور: استخری با فشار آب سنگین که افراد روی آن شناور می‌شوند.
  • استخر موج: برکرز بی، بزرگترین استخر موج‌دار خاورمیانه است که موج‌هایی به ارتفاع 1.5 متر و با پنج شکل مختلف تولید می‌کند.
  • استخر: استخری بزرگ با ساحل زیبا که برای همه سنین مناسب است.
  • برج سورج: در این برج، افراد روی تیوپ می‌نشینند و پس از چند بار چرخش داخل آب، به داخل استخری بزرگ پرتاب می‌شوند.
  •  

بازی‌ها و سرگرمی‌های پارک وایلد وادی دبی بیش از 30 مورد هستند و احتمالاً در یک روز، قادر به استفاده از همه آن‌ها نیستید؛ اما با شناخت هرکدام می‌توانید بهترین گزینه‌ها را گلچین کنید.

 

امکانات پارک آبی وایلد وادی دبی

وایلد وادی دبی شامل سه رستوران و دو مرکز خرید است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه، انواع غذاهای سنتی، بین‌المللی و فست فود را در رستوران‌های پارک آبی وایلد وادی نوش‌جان کنید. دو مرکز خرید موجود در پارک نیز برای خرید لباس شنا، پوشک مخصوص نوزادان و سوغاتی‌های ریز و درشت مناسب هستند. پس از تفریح و صرف غذا نیز می‌توانید در استراحتگاه‌های پارک استراحت کنید و آفتاب بگیرید.

 

قوانین پارک آبی وایلد وادی دبی

هر مجموعه، قوانین و شرایط خاص خود را دارد و پارک‌های آبی دبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. پیش از ورود به وایلد وادی در دبی نیز بهتر است با قوانین عمومی حاکم بر این مجموعه آشنا شوید.

 

  • ورود هرگونه خوراکی و نوشیدنی به غیر از آب به پارک وایلد وادی دبی ممنوع است.
  • استفاده از عینک آفتابی و لنز هنگام استفاده از استخرها و سایر وسایل تفریحی پارک، ممنوع است.
  • استفاده از لباس شنای بدن‌نما یا لباس‌های معمولی در وایلد وادی ممنوع است.
  • لباس‌های شنا نباید زیپ و دکمه داشته باشند.
  • در وایلد وادی دبی نباید از جواهرات و زیورآلات سنگین و بلند استفاده کنید.
  • نوزادان برای استفاده از امکانات تفریحی پارک باید از پوشک‌های مخصوص شنا استفاده کنند.

با رعایت این قوانین که اغلب مربوط به پوشش در پارک آبی دبی هستند، به خود و دیگران احترام می‌گذارید و مشکلی در استفاده از وسایل تفریحی همچون استخرها و سرسره‌ها نخواهید داشت؛ البته شرایط استفاده از هریک از وسایل موجود در پارک نیز متفاوت است که پیش از استفاده باید به آن‌ها توجه کنید.

 

قیمت پارک آبی وایلد وادی دبی

هزینه پارک آبی وایلد وادی دبی برای بخش‌های مختلف متفاوت است. اگر بخواهید یک بلیط روزانه برای استفاده از همه بازی‌های مجموعه بخرید، باید حداقل 175 درهم به‌ازای هر کودک با قد کوتاه‌تر از 110 سانتی‌متر و 195 درهم برای هر بزرگسال با قد بلندتر از 110 سانتی‌متر پرداخت کنید. کودکان کمتر از سه سال نیازی به پرداخت هزینه ندارند.

 

برای خرید بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی بهتر است به‌صورت آنلاین اقدام کنید؛ زیرا قیمت بلیط حضوری این مجموعه برای یک روز، حداقل 275 درهم است.

 

آدرس پارک آبی وایلد وادی دبی

وایلد وادی دبی در خیابان جمیرا، روبه‌روی برج العرب واقع شده است. برای دسترسی به این پارک می‌توانید از مترو یا تاکسی استفاده کنید؛ البته استفاده از متروی دبی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر می‌شود. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به پارک وایلد وادی، ایستگاه امارات مال است.

 

ساعت کار پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک ابی وایلد وادی دوبی همه روزه از ساعت 10:00 تا 18:00 پذیرای بازدیدکنندگان است؛ البته برای کسب اطلاعات دقیق درباره روزهای کاری پارک آبی وایلد وادی بهتر است به سایت رسمی این مجموعه به آدرس wildwadi.com مراجعه کنید با با شماره 0097143484444 تماس بگیرید. خبر خوب این است که هر موقع از سال که به دبی سفر کنید، امکان استفاده از پارک‌های آبی این شهر را خواهید داشت.

 

سفری هیجان انگیز به دبی، با تورهای هورام

در این مقاله به معرفی یکی از مجهزترین و محبوب‌ترین پارک‌های آبی دبی پرداختیم. سالانه میلیون‌ها گردشگر به این پارک هیجان‌انگیز مراجعه می‌کنند. اگر شما نیز عاشق هیجان و کسب تجربه‌های جدید هستید، در تور دبی حتما به همراه خانواده و دوستان به سراغ وایلد وادی بروید. برای خرید بلیط دبی، کافی است همین حالا به هورام گشت مراجعه کنید.


آژانس هورام گشت یکی از آژانس‌های مسافرتی معتبر است که تور دبی را با قیمت و کیفیت استثنایی به فروش می‌رساند. در آژانس هورام گشت، امکان خرید تور و رزرو هتل‌های مطرح خارجی فراهم است تا تجربۀ شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی سفر تا همیشه در ذهن شما نقش ببندد. برای خرید تور دبی به سایت هورام گشت www.hooramgasht.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02143000064 تماس بگیرید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: