May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۰۵۶
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
0

اگر قصد برگزاری یک همایش را دارید و می‌خواهید تمامی کارها به درستی و با استانداردهای اولیه پیش برود. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، نکات مهمی در برگزاری همایش‌ها و تشریفات برگزاری همایش و حتی سفارش غذای شرکتی و سازمانی وجود دارد که کترینگ دنا توانسته است بهترین خدمات را دراین حوزه ها ارائه دهد. وجود دارد که باید قبل از هر چیزی از آنها آگاه باشید مانند امکانات لازم برای برگزاری و یا مکان برگزاری یک سمینار و همایش از جمله مهمترین موارد این بحث می‌باشند.

امروزه برای اینکه کارها به صورت اصولی و استاندارد انجام شود برای برگزاری هرگونه همایش و سمینار، افراد به جای اینکه خودشان تمام کارها و میزبانی‌ها را انجام دهند از شرکت‌ها و برندهای مختلف برای انجام این کار کمک می‌گیرند یکی از بهترین شرکت‌ها در برگزاری همایش‌ها، شرکت صنایع غذایی دنا می‌باشد که با بیش از چند سال سابقه میزبانی و تجربیات بالا در این زمینه به یکی از بهترین‌ها تبدیل شده است.

مشخص نمودن هدف و موضوع همایش

برای موفق بودن در برگزاری یک همایش و سمینار یکی از کارهایی که می‌تواند خیلی موثر باشد مشخص کردن هدف و موضوع آن همایش است، اگر شما از ابتدا یک هدف برای برگزاری همایش انتخاب کنید می‌توانید در انجام همایش موفق‌تر و تاثیرگذارتر باشید.گاهی این رویه برای سرو و پذیرایی غذای سازمانی هم اتفاق می افتد.

تعیین زمان و مکان برگزاری همایش

شما باید از مدتی قبل هم برای آمادگی خود و کارمندانتان و هم برای آمادگی افرادی که قرار است به آن همایش بیایند یک تاریخ و زمان مشخصی را برای برگزاری سمینار و همایش خودتان انتخاب کنید تا بتوانید برنامه‌ ریزی تمام کارها را به صورت دقیق انجام دهید و زمان لازم برای تبلیغ و دعوت کردن از افراد را داشته باشید.

معرفی سخنرانان و مدیریت همایش

هر سمینار و همایشی باید یک سخنران و یک مجری داشته باشد تا بتواند کارها را به صورت دقیق و با مدیریت خوب انجام دهد این شخص باید فردی با تجربه باشد که در زمینه‌های مختلفی اطلاعات زیادی داشته باشد تا بتواند به سوالاتی که در ذهن بینندگان و حضار وجود داشته باشد پاسخ‌های درست و کامل دهد.

برنامه‌های جانبی همایش را معرفی کنید

برای اینکه افراد در سمینار شما بتوانند هم احساس راحتی کنند و هم از ادامه آن همایش لذت ببرند و تا انتهای کار با شما همراه باشند، نیاز است تا در زمان برگزاری همایش نسبت به موضوع آن همایش یک سری برنامه‌ها و کارهایی انجام دهید تا مخاطب را جذب کند.

نحوه ثبت نام شرکت کنندگان همایش چگونه است؟

برای اینکه بتوانید مشخص کنید که در همایش شما قرار است چند نفر حضور داشته باشند تا بتوانید امکانات لازم برای برگزاری آن را از قبل تعیین کنید و همه چیز را به خوبی برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید ثبت نام اولیه برای افرادی که علاقمند به حضور در آن همایش یا سمینار هستند، ترتیب دهید و به این صورت می‌توانید تعداد افرادی که می‌خواهند حضور داشته باشند را برای خودتان مشخص کنید.

تجهیزات و امکانات برای برگزاری همایش

شما باید نسبت به موضوع وهدف همایش و سمینار خود یک سری امکانات را از قبل برای مهمانان آماده کرده باشید اگر قرار است یک پذیرایی همایش حرفه ای و طولانی داشته باشید بهتر است از تجهیزات امکانات بهتر برای جلب رضایت افراد حاضر استفاده کنید، صنایع غذایی دنا می‌تواند با بهترین امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری هرگونه همایش و سمیناری به شما در این زمینه کمک کند.

تبلیغات و اطلاع رسانی همایش را بررسی کنید

باید تبلیغات خود را به صورت گسترده در شهر یا در سامانه‌های مختلف بارگذاری کنید و می‌توانید از بنرهای الکترونیکی یا چاپ کارت‌های مختلف استفاده کنید و از این روش ها برای تبلیغات و جذب افراد به سمینار و همایش خودتان اقدام کنید.

پروتکل‌های بهداشتی برای حضور در همایش

از اونجایی که یک سمینار و یک همایش باید در محیطی بسته و یا حتی محیطی باز اما با یک جمعیت زیادی انجام شود، باید برای حفظ ایمنی و افراد حاضر در آن مکان پروتکل‌های بهداشتی رعایت گردد تا از هرگونه مشکلی در آینده جلوگیری شود.

صنایع غذایی دنا به عنوان بزرگترین مرکز برگزاری همایش در تهران

برای اینکه بتوانید در این زمینه موفق‌تر ظاهر شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از تجربیات کترینگ دنا در این زمینه استفاده کنید تا همایشی موفق‌تر و بهتر داشته باشید، صنایع غذایی دنا به عنوان بزرگترین مرکز برگزاری همایش در تهران، می‌تواند میزبانی همایش‌ها و برنامه‌های شما را بر عهده بگیرد تا تمامی کارها به صورت اصولی و استاندارد و در بهترین حالت ممکن اجرا شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: