در ایام تعطیلات عید نوروز
کد خبر: ۴۱۱۱۰۷
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
در ایام تعطیلات عید نوروز تمامی سرپرستی‌های استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور هر روز از ساعت ۹ لغایت ۱۳ آماده پاسخگویی حضوری به مراجعین خواهند بود.

خانواده بیمه کوثر در کنار مردم

به نقل از روابط عمومی و تبلیغات و اعلام معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه کوثر، با توجه به اهمیت رضایتمندی ذی‌نفعان و بیمه‌گذاران و تسریع در خدمت‌رسانی در هر زمان و مکان، مشتریان عزیز می‌توانند در تعطیلات عید نوروز برای دریافت خدمات به سرپرستی‌ها و شعب این بیمه در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

معصومه نجاتبخش ضمن تبریک سال نو و گرامی‌داشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای عموم مردم، در رابطه با موضوع خدمت‌رسانی در ایام نوروز تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته از روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ همه سرپرستی‌های استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور به صورت کشیک از ساعت ۹ تا ۱۳ آماده پاسخ‌گویی حضوری به مراجعین خواهند بود.

وی افزود: همچنین مشتریان در صورت نیاز می‌توانند برای کسب اطلاعات، اعلام خسارت و هرگونه سوال و درخواست خدمت در این ایام، هر روز از ساعت ۸ تا ۱۷ با کارشناسان مرکز پاسخگویی تلفنی شرکت به شماره ۰۲۱۸۹۳۸۲ تماس بگیرند. نجاتبخش در پایان اضافه کرد: مشتریان می‌توانند در ایام تعطیلات نوروز همانند تمام ایام سال، خدمات آنلاین بیمه‌ای خود را در سامانه «کوثر من» دریافت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: