May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۳۱۴
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
0
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق که با تهدید سلاح سرد از شهروندان شهرری زورگیری می‌کرد خبر داد.

سارق ۱۳ فقره‌ای دستگیر شد

سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" گفت: در اسفند ماه سال قبل با مراجعه و شکایت فردی در خصوص سرقت تلفن همراه در محدوده "شهرری"مقابل یکی از ایستگاه‌های مترو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری ۱۳۱ این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، سرانجام در دوم فروردین ماه امسال مخفیگاه متهم در محدوده "شهرری" شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی تیم‌های عملیات کلانتری شهرری به محل اعزام شد.

وی افزود: متهم به همراه یک دستگاه تلفن همراه مسروقه به کلانتری منتقل شد و در بازجویی‌های اولیه اعلام داشت که سابقه دار است و تا کنون ۱۳ فقره سرقت تلفن همراه با تهدید سلاح سرد انجام داده است.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: با این اعتراف صریح از سوی متهم پرونده تکمیل و به همراه وی به دادسرا منتقل شد که در جریان بازپرسی نیز وی به جرم خود، شیوه‌های سرقت و تعداد فقره‌های سرقت خود اعتراف کرده و راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری، در پایان با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کنند، از شهروندان خواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال با ارزش به همراه خود، خود داری نموده و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال با ارزش، آن‌ها را در معرض دید دیگران نگذاشته و یا توجه اطرافیان را جلب نکنند.

منبع: خبرگزاری پلیس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: