April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۱۴۷۹
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
0
در راستای افزایش رضایتمندی و به منظور تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به بیمه گزاران، تیم های سیار کارشناسی خسارت خودرو بیمه پارسیان در محل های اعلام شده همچنان فعال و در حال خدمت رسانی می باشند.

خدمات رسانی تیم های خسارت سیار بیمه پارسیان در ایام نوروز

به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان؛ با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و با توجه به حجم بالای تردد‌های جاده‌ای و نیاز به ارایه خدمات بیشتر به مسافران نوروزی، شرکت بیمه پارسیان مانند سال‌های گذشته، علاوه بر ارایه خدمات در شعب صدور و خسارت، تیم‌های خسارت سیار را در بزرگراه‌های پرتردد کشور، به ویژه بزرگراه‌های ورودی و خروجی شهر تهران، شهر‌های اهواز و آبادان و همچنین مسیر‌های مناطق شمالی کشور، مستقر کرده و به ارایه خدمات به بیمه‌گزاران بیمه‌های خودرو پارسیان می‌پردازد.

این اقدامات در راستای رفاه مشتریان بیمه پارسیان و توجه به اصل مشتری مداری و به منظور تسهیل دسترسی به خدمات این شرکت انجام می‌شود و همواره جزو اولویت‌های اصلی این شرکت قرار دارد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: