April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۰۶۲
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
0

در سراسر دنیا، اشخاصی کلاهبردار وجود دارند که از پیشرفت افراد موفق خشمگین و ناراحت می‌شوند آن‌ها با رشد دیگران مشکل دارند و سعی می‌کنند که جلوی پیشرفت آن‌ها را بگیرند، این اشخاص سعی می‌کنند بجای اینکه در جهت پیشرفت خودشان حرکت کنند، مانع پیشرفت کسانی شوند که در مسیر رشد و ارتقاء جامعه هستند، به دیگران کمک می‌کنند تا پیشرفت کنند، در جامعه مفید هستند و نسبت به اطرافیان بی تفاوت نیستند.

یکی از همین افراد موفق، استاد فراز قورچیان هستند، ایشان از اساتید برجسته و موفق در حوزه‌های توسعه فردی و خودشناسی هستند که خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم ارائه کرده‌اند، تنها چند مورد از این خدمات، برگزاری کارگاه‌ شفای زخم، کارگاه شفای نا امیدی، کارگاه سواد رابطه عاطفی ، کارگاه ثروت آفرینی و ... برای مخاطبانشان است که بسیار مفید و محبوب در نزد شرکت کنندگان این کارگاه‌ها است.

در اصل آن‌ها با شرکت در این کارگاه به ریشه‌یابی آسیب‌های درونی خود می‌پردازند، دلایل اصلی ایجاد این آسیب‌ها را پیدا می‌کنند و نسبت به رفع و بهبودی آن‌ها تلاش می کنند و می‌توانند تمام مشکلات روانی خود را درمان کنند و آرامش خود را بدست آورند، همچنین به فرد موفق‌تر و مفیدتری نسبت به گذشته تبدیل می‌شوند.

استاد فراز قورچیان

استاد فراز قورچیان به شما کمک می‌کنند که به انسان مفیدتر و موفق‌تری تبدیل شوید، اما کلاهبردارانی هستند که دچار شرک شده‌اند و ذهنیت خود را از خدا دور کرده‌اند. هدف این افراد، جذب دنبال کننده از اینستاگرام است و سعی دارند که با ضربه‌زدن به استاد قورچیان فالوور بیشتری بگیرند چرا که آن‌ها به دنبال این هستند که از مردم پول بگیرند و این مسئله را به طور واضح در اکانت‌های خودشان در صفحات مجازی مطرح کرده‌اند.

این افراد سعی می‌کنند تا با آسیب زدن به استاد قورچیان فالوور بگیرند و در فضای مجازی به شهرت بیشتری برسند. چرا که آن‌ها مخالف افزایش معنویت مردم هستند و از اینکه مردم بیشتری با اشخاص معنوی ارتباط داشته باشند، ناخوشایند می‌شوند.

آن‌ها قصد دارند که به استاد قورچیان آسیب بزنند، افرادی که قصد ضربه زدن به استاد قورچیان را دارند، افرادی کلاهبردار و سودجو هستند و فقط به منافع خود توجه می‌کنند، آن‌ها با پیشرفت مردم مشکل دارند و فقط قصد دارند تا با نسبت دادن استاد قورچیان به تیترهای زرد اعتبار استاد قورچیان را نزد مخاطبان کم کنند، چرا که آن‌ها افرادی کلاهبردار هستند و به دنبال این هستند که مردم را از معنویت دور کنند.

این کلاهبرداران می‌خواهند که به استاد قورچیان ضربه بزنند، تا با جذب فالوور و دنبال کننده‌‎های بیشتر در اینستاگرام به پول و شهرت دست پیدا کنند، آن‌ها مخالف این هستند که کسی حال خوب را به مردم هدیه بدهد و در جهت رشد مردم قدم بردارد.

کارگاه‌ها، سمینارها‌ و استاد فراز قورچیان

همچنین 90% کارگاه‌ها و سمینارهای استاد قورچیان رایگان هستند و هیچ هزینه‌ای برای شرکت در آن‌ها توسط استاد قورچیان دریافت نمی‌شود. زیرا درآمد اصلی استاد قورچیان از منابع دیگری است و کسب و کار اصلی استاد فراز قورچیان چیز دیگری است، استاد قورچیان، شرکت من حقیقی را برای خدمت رسانی به مردم تأسیس کردند و به همین دلیل است که اکثر دوره‌ها، سمینارها و کارگاه‌های استاد قورچیان رایگان هستند، این موضوع دلیل محکمی برای این است که هدف استاد قورچیان تنها کمک برای بهبود و رشد مردم است چرا که اکثر سمینارها و کارگاه‌های ایشان رایگان است و ایشان علاوه بر اینکه هزینه‌ای از مردم دریافت نمی‌کنند، با وعده‌ها و میان وعده‌های مختلف از شرکت کنندگان پذیرایی می‌کنند.

استاد فراز قورچیان تمام مجوزهای لازم مانند مجوز وزارت ارشاد و ... را کسب کرده‌اند و تمام فعالیت‌های ایشان قانونی است. استاد قورچیان مدتی مشغول انجام کارهای شخصی خودشان بودند و به همین دلیل در فضای اینستاگرام کمتر فعالیت می‌کردند، اما کلاهبرداران و سودجویان از این موضوع برای چسباندن تیترهای زرد به استاد قورچیان استفاده کردند و به مردم دروغ گفتند تا بتوانند در فضای مجازی و به خصوص در اینستاگرام از طریق استاد قورچیان فالوور بیشتری کسب کنند.

مؤسسه من حقیقی

استاد قورچیان از فعالان برجسته در زمینه خودشناسی و توسعه فردی هستند ایشان مؤسس مجموعه تحقیقاتی"من حقیقی"نیز هستند. این مجموعه با راهبری و مدیریت استاد فراز قورچیان و با هدف پژوهش و تحقیق در حوزه‌های مختلف روانشناسی ایجاد شده‌است و دستاوردهای بسیار ارزشمندی در این زمینه کسب کرده‌است. شما می‌توانید برای اطلاع از بیوگرافی کامل استاد قورچیان به سایت من حقیقی مراجعه کنید.

استاد فراز قورچیان بیشتر از 2000 کارگاه، سمینار و همایش در سراسر ایران برگزار کرده‌اند که با استقبال فوق العاده مردم رو به رو شده‌است همچنین رضایت شرکت کنندگان این کارگاه‌ها و سمینارها بسیار بالاست و نتایج بسیار مثبتی برای شرکت کنندگان داشته است به طوری که بیشتر از 200 هزار دانشجو در این کارگاه‌ها و سمینارها شرکت کردند و توانستند شرایط خود را بهبود دهند و رشد کنند.

استاد فراز قورچیان دانشجوهای بسیار زیادی دارند که این موضوع را بطور کامل می‌توان از شرایط پیج ایشان متوجه شد چرا که در حال حاضر استاد فراز قورچیان بیشتر از 1.3 میلیون فالوور و دنبال کننده در اینستاگرام دارند که به معنای طرفداران بسیار زیاد استاد قورچیان می باشند.

با بررسی موارد بالا در میابیم، تمام کسانی که می‌خواهند به استاد فراز قورچیان ضربه بزنند تنها به دنبال منفعت خود هستند و فعالیت‌های استاد فراز قورچیان کاملاً قانونی است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت "من حقیقی" مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: