April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۱۰۴
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
0
مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس در پیام نوروزی خود، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان، ابراز امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی برای مردم ایران به‌خصوص مردم شهر اقلید رقم بخورد و کاستی‌های سال ۱۴۰۲ جبران شود.

پیام رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید

مهندس شریفی تصریح کرد: خوشبختانه شرکت فولاد اقلید پارس در سالی که گذشت علی‌رغم کم‌وکاستی‌هایی که به خاطر تحریم‌ها در حوزه صنعت وجود داشت، به بخش بزرگی از تعهدات خود عمل کرد و تا پایان سال ۱۴۰۲ پیشرفت حدود ۲۰ درصدی داشته که در پروژه‌های پیشران کشور این میزان، پیشرفت خوبی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اخذ گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱، ۴۵۰۰۱ و IMS در شرکت فولاد اقلید، تأکید کرد: در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار در بین شرکت‌های پروژه محور، اتفاق ویژه‌ای برای شرکت ما رخ داد و پس از گذشت تنها یک و نیم سال، موفق به اخذ این گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی ایزو شدیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اقلید، با اشاره به برخی اتفاقات خاص این شرکت در سال ۱۴۰۲، افزود: در سالی که گذشت با دانشگاه امیرکبیر در خصوص فولاد سبز و با دانشگاه صنعتی شریف در خصوص ذخیره‌سازی گاز در فصل سرما همکاری و عقد قرارداد داشتیم و همچنین طرح توسعه‌ای برای صادرات بریکت در دستور کار قرار گرفت.

شریفی گفت: تمام شرکت فولاد اقلید این بود که بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده، پروژه در وقت و زمان مقرر به پایان برسد که با توجه به رسالت این شرکت به‌عنوان کارفرمای عالی، با همیاری شرکت مشاور و همچنین همکاری تیم پیمانکار، نقش خودش را اجرا کرد و پروژه با سرعت مناسبی پیش رفت.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و توجهات دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، دکتر طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و تمامی معاونان و مدیران این دو شرکت به‌عنوان سهامداران اصلی شرکت فولاد اقلید، از الطاف و کمک‌های استاندار فارس و ریاست اداره کل صمت استان فارس قدردانی و تشکر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: