May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۲۱۰۸
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
0
رئیس سازمان توسعه تجارت از فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

فروش خودروهای برقی وارداتی از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: به زودی عرضه خودرو‌های وارداتی جدید در سامانه آغاز می‌شود. قرار است فرایند خرید خودرو‌های وارداتی از شرکت‌ها را تسهیل کنیم و بزودی شرایط جدید فروش خودرو‌های وارداتی را اعلام می‌کنیم.

او افزود: در کنار سامانه عرضه خودرو‌های وارداتی، سامانه‌ای مجزا برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی در نظر گرفته ایم و در اردیبهشت ۱۴۰۳ برای اولین بار فروش این دسته از خودرو‌ها را آغاز می‌کنیم که شرایط خرید به مراتب راحتتری را از خودرو‌های وارداتی دیگر دارند.

ضیغمی تصریح کرد: اواخر سال گذشته تیراژ قابل توجهی از خودرو‌های خارجی به گمرکات کشور رسیده اند و در سال جدید، به دلیل مدیریت فضای تخلیه خودروها، قرارداد‌های جدیدی را با گمرکات دیگر منعقد کرده ایم.

به گفته او، این روز‌ها گمرکات خودرویی کشور حجم قابل توجهی از خودرو‌های وارداتی را در خود جای داده اند و به دنبال ترخیص و تحویل هرچه سریع‌تر این خودرو‌ها هستیم. به عنوان مثال گمرک بندر شهید باهنر بندر عباس، میزبان تیراژ به مراتب بالاتری از خودرو‌های وارداتی نسبت به دوره قبلی واردات است و از ابتدای سال جاری، حجم قابل توجهی از خودرو‌های برقی و بنزینی خارجی به گمرک شهید رجایی آمده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: