کد خبر: ۴۱۲۵۲۲
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
0
سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ۷۰ درصد مودیان مالیاتی به تکالیف خود عمل کرده‌اند و تا امروز ۲۳۰ هزار مودی اظهارنامه دوره چهارم خود را ارسال کرده‌اند.

۷۰ درصد مودیان به تکالیف مالیاتی خود عمل کرده‌اند

مهدی موحدی سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ هزار اظهار نامه دوره چهارم مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان توسط مودیان تکمیل و برای سازمان امور مالیاتی ارسال شده است گفت: اظهارنامه مالیاتی امسال در مقایسه با تعداد اظهار نامه‌های که در دوره مشابه صادر شده بود رشد قابل توجهی داشته است و این امر نشان می‌دهد که مودیان به تکالیف مالیاتی خود عمل کرده اند.

وی اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته آمار‌ها نشان می‌دهد که تقریبا ۷۰ درصد از مودیان به تکالیف خود عمل کرده‌اند و آمار‌ها نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد که مردم به تکالیف خود عمل کرده اند.

او بیان کرد: در اجرای مقررات ماده ۳ تسهیل قانون تکالیف مودیان اعلام شده که سامانه مودیان آخرین مهلت استرداد قانونی یک ماه بعد از ۳۱ فرودین ماه است.

موحدی تاکید کرد: برای اولین بار اظهار نامه در اختیار مودیان قرار داده ایم و مودیان طبق اطلاعاتی که در سامانه مودیان بارگذاری کرده‌اند مالیات پیش فرض برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. اگر به هر دلیلی پیش‌تر توسط مودیان مودیان در فرصت باقی مانده تمدید شده و تا ۱۲ اردیبهشت این اطلاعات تکمیل و به سازمان امور مالیاتی ارسال می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: