نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و رؤسای شعب بیمه ملت برگزار شد
کد خبر: ۴۱۲۵۸۳
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
0
مدیرعامل شرکت بیمه ملت با تأکید بر توجه به ارزش‌های سازمانی، دستیابی به اهداف استراتژیک و ایجاد فضای مناسب برای تحول دیجیتال ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف، شاهد ارتقای روزافزون عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۳ باشیم.

توجه به اهداف استراتژیک، ارزش‌های سازمانی و تحول دیجیتال/۳ اصل کلیدی در برنامه‌های بیمه ملت

شرکت بیمه ملت با اتکا به توان و تخصص کارکنان و شبکه فروش خود و با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، در سال ۱۴۰۳ نیز به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد. رکورد‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، که رکورد‌های جدیدی هم خلق خواهد شد. شرکت بیمه ملت نیز به رشد ۷۰ درصدی پرتفو در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال قبل از آن با مدیریت و کنترل ریسک رسید و علاوه بر رشد پرتفو در زمینه نسبت خسارت و ضریب خسارت نیز به رقم‌های بسیار خوبی رسیدیم. نسبت خسارت شرکت بیمه ملت از میانگین نسبت خسارت صنعت بیمه که بیمه مرکزی آن را اعلام می‌کند، پایین‌تر است.

 

علی‌رضا یزدان‌دوست در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و رؤسای شعب این شرکت در شیراز، به تشریح عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: با وجود برخی چالش‌ها، به بسیاری از اهداف ترسیم شده در سال گذشته دست یافته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت خدمات و افزایش سهم بازار بیمه ملت، از تدوین برنامه‌ای جامع در این راستا خبر داد.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، بر سودآوری، تعامل با شبکه فروش و پیشرفت خدمات در حوزه‌های فنی به عنوان اولویت‌های اصلی این شرکت تاکید کرد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت سودآوری به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت، تصریح کرد: جذب پرتفوی به هر قیمتی مدنظرمان نیست و باید با تمرکز بر سودآوری، به نفع تمامی ذی‌نفعان شرکت عمل کنیم.

یزدان‌دوست در خصوص تعامل با شبکه فروش خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ باید تعامل سازنده‌ای با شبکه فروش برقرار شود و به دغدغه‌های نمایندگان و کارگزاران توجه ویژه‌ای صورت گیرد. این امر با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و ارتباط مستمر با شبکه فروش قابل تحقق خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت همچنین به اهمیت پروژه کامتینای این شرکت در جزیره کیش برای تمامی ذی‌ی‌نفعان شرکت اشاره کرد و گفت: در سال جدید شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این پروژه خواهیم بود و تلاش می‌کنیم تا این پروژه به نفع ذینفعان شرکت به سرانجام برسد.

وی در خصوص برنامه‌های شرکت در حوزه‌های فنی و آی تی نیز اظهار داشت: در حوزه‌های فنی و نرم‌افزاری پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است و امیدواریم این امر به رفع بسیاری از دغدغه‌ها در زمینه صدور بیمه‌نامه‌ها بالاخص به صورت آنلاین بیانجامد و با تداوم این پیشرفت‌ها، شاهد افزایش رضایت مشتریان از خدمات شرکت باشیم.

یزدان‌دوست، بر لزوم همدلی و همکاری بیشتر بین مدیران و کارکنان شرکت بیمه ملت تاکید و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف، شاهد ارتقای روزافزون عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۳ باشیم.

مدیرعامل بیمه ملت پس از استماع سخنان روسای شعب و مدیران ستادی، با تاکید بر ضرورت همدلی و تعهد تمامی بخش‌های شرکت برای دستیابی به اهداف سازمانی، گفت: خوشحالم که مجموعه مدیران و روسای شعب را در کنار هم منسجم می‌بینم. شاید در میانه سال ۱۴۰۱، زمانی که هدایت شرکت به ترکیب جدید هیئت مدیره و بنده سپرده شد، این تعامل و همدلی به آن صورت که باید و شاید برقرار نبود. امیدوارم با هم‌صدایی به اهداف طراحی شده دست یابیم.

یزدان‌دوست در ادامه به تشریح ۳ موضوع کلیدی در برنامه‌های آتی شرکت پرداخت و اضافه کرد: اولین اصل تاکید و توجه بر ارزش‌های سازمانی است. در این اصل، شفافیت در همه عرصه‌ها، ایفای تعهدات، چابک‌سازی فرایند‌های عملیاتی، صداقت و احترام مورد تاکید است.

مدیرعامل بیمه ملت با بیان اینکه پایبندی به این ارزش‌ها به پویایی هر سازمانی کمک می‌کند، گفت: با همین ارزش‌ها قطعاً می‌توان بیمه‌گزاران را حفظ کرد. صداقت و شفافیت سرلوحه همه امور است و می‌تواند تک تک ذی‌نفعان شرکت را بهره‌مند کند.

وی دومین اصل را دستیابی به اهداف استراتژیک عنوان کرد و افزود: توسعه فروش، ایجاد نظام راهبردی پایش عملکردی، ارتقای نظام مالی، سرمایه‌گذاری، توسعه سیستم منابع انسانی و توسعه فناوری از مهمترین رویکرد‌ها در این اصل است.

یزدان‌دوست در خصوص اهمیت توسعه فناوری در آینده شرکت، گفت: امیدوارم با همه زحماتی که در معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری کشیده می‌شود، این ارتقا با همت همه بخش‌های شرکت محقق شود.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت سومین اصل را تمرکز بر مشتری‌مداری، سودآوری، مدیریت ریسک و خرده فروشی دانست و ابراز کرد: امیدوارم در همایش بعدی تک تک شعب جزو بهترین‌ها حداقل در یکی از این بخش‌ها باشند و صد البته شعب می‌توانند در چند حوزه، عملکرد قابل قبولی ارائه کنند.

وی گفت: امیدوارم با تلاش جمعی نه تنها برای تحقق پرتفوی ۱۰ همتی، بلکه برای انسجام داخلی، سودآوری شرکت و رضایت ذی‌نفعان به آنچه که برنامه‌ریزی شده است، عمل شود تا به همه اهداف ترسیم شده در برنامه استراتژیک افق ۱۴۰۵ دست یابیم.

یزدان‌دوست در ادامه با اشاره به ظرفیت حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نماینده فعال شرکت در سراسر کشور، خواستار همدلی و همکاری بیشتر با شبکه فروش برای پیشبرد اهداف شرکت شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد بیمه ملت بتواند به قله‌های رفیع‌تری در صنعت بیمه دست یابد.

داوود قاسم‌پور، رئیس هیئت مدیره بیمه ملت، بر نقش کلیدی نوآوری و فناوری در تحول صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: هر دو ماه یکبار عملکرد همه شعب تحت رصد قرار خواهد گرفت و این روند بررسی، پایدار خواهد بود. دستیابی به پرتفوی ۱۰ همتی در سال‌جاری دور از انتظار نیست و این میسر نمی‌شود مگر با تلاش تک‌تک کارکنان، نمایندگان و مدیران شرکت.

محمدتقی چراغی نایب رئیس هیئت مدیره در این نشست اظهار کرد: در تابستان سال گذشته تصور می‌‎کردیم دست‌یابی به پرتفوی ۱۰ همتی رویای بزرگی است، اما این عدد، دیگر برای این شرکت بزرگ نیست و در همین ماه‌های ابتدایی سال رقم‌های خوبی به پرتفوی شرکت اضافه خواهد شد. نقش شبکه فروش و کارگزاران در این هدف نادیده گرفتنی نیست و تلاش نمایندگان در کنار رؤسای شعب و مدیران ستادی، ما را به هدف نزدیک می‌کند.

مهدی کشاورز بهادری، دبیر و عضو هیئت مدیره بیمه ملت، ضمن تشریح دستاورد‌های چشمگیر شرکت در سال ۱۴۰۲، از جایگاه ممتاز بیمه ملت در میان شرکت‌های برتر صنعت بیمه از نظر جذب پرتفو، رشد سود و کاهش نسبت خسارت خبر داد.

وی با ابراز خرسندی از روند رو به رشد شرکت در سال جاری، عنوان داشت: با افتخار اعلام می‌کنیم بیمه ملت در زمینه رشد سود، جایگاه مناسبی در بین شرکت‌های برتر صنعت بیمه به خود اختصاص داده و این مهم، دستاوردی ارزشمند برای تمامی ارکان شرکت به شمار می‌رود.

ابراهیم نوروزی عضو هیئت مدیره نیز اظهار داشت: نشست پرباری در ابتدای سال ۱۴۰۳ برگزار شد که امیدواریم با تلاش همه به اهداف ترسیم شده دست یابیم و در جلسات آتی از نتایج آن مطلع شویم. همه شعب باید با تلاش مضاعف به آنچه که در بودجه امسال هدف گذاری شده، دست یابند. با همدلی و تعاملی که بین عوامل صف و ستاد وجود دارد ان شاالله بتوانیم به بالاتر از بودجه مصوب نیز دست یابیم.

در پایان این همایش، سیدهاشم نژاد فاضل به عنوان سرپرست جدید مدیریت مالی شرکت بیمه ملت معرفی شد.

همچنین شعب برتر شرکت بیمه ملت در سال ۱۴۰۲ معرفی و با اهدای لوحی از سوی مدیرعامل از کیان جلایریان رئیس شعبه بیمه ملت در شیراز به عنوان رتبه اول، سجاد صادقی رئیس شعبه کرمان به عنوان رتبه دوم و یاسر نوذری رئیس شعبه مشهد به عنوان رتبه سوم قدردانی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: