May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۳۱۲۱
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بانه و مریوان گفت: منطقه آزاد بانه و مریوان منطقه آزاد جدیدی است که به تازگی به مناطق آزاد کشور اضافه شده است و پتانسیل خوبی در این منطقه وجود دارد.

جذابیت منطقه آزاد بانه و مریوان برای سرمایه‌گذاران

فردین وکیلی افزود: به واسطه اینکه از گذشته بازار خرید در این منطقه وجود داشته است این موضوع باعث افزایش ظرفیت این منطقه در سرمایه‌گذاری می‌شود.

 

وی ادامه داد: ما طبیعت بکر و بی‌نظیری داریم که در بحث توریسم می‌تواند جاذبه‌های زیادی ایجاد کند و در منطقه مریوان نیز جاذبه‌های خوب گردشگری وجود دارد که همین الان هم پذیرای طیف وسیعی از مسافران است.

جذابیت منطقه آزاد بانه و مریوان برای سرمایه‌گذاران

وکیلی اظهار کرد: ما در مناطق آزاد معافیت مالیاتی 20 ساله داریم و سرمایه‌گذارانی که در این منطقه حضور دارند از عوارض گمرکی بسیار کمتری برخوردارند و علاوه بر آن در بحث تامین مواد اولیه و تجهیزات، امتیازات و مشوق‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد.

او ادامه داد: تا الان حدود 19 هزار میلیارد تومان، هم از داخل و هم از خارج کشور تقاضای سرمایه‌گذاری داشتیم و در نمایشگاه ایران اکسپوی امسال که حضور داشتیم توانستیم توانمندی‌های این منطقه را به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: