ماندگارترین و زیباترین هدیه را می‌توان در سریعترین زمان ارسال کرد
کد خبر: ۴۱۳۱۳۸
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
0
بانک ایران زمین با تعریف و تولید کارت هدیه مجازی، امکان ثبت ماندگارترین و زیباترین هدیه در سریعترین زمان را فراهم کرد.

ثبت خاطرات با کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین

مدتهاست فضای مجازی در تمامی عرصه‌ها یکه تازی می‌کند. فضای مجازی سرعت انتقال بالایی دارد، نیاز به مراجعه حضوری نیست، میزان اشتباه پایین می‌آید، از سواستفاده کاسته می‌شود، اشتباهات قابلیت پیگیری دارد و خلاصه آنکه فضای مجازی توانسته فضای سنتی را پشت سر بگذارد و به عرصه مدرنیته وارد شود. تاثیرگذاری فضای مجازی به اندازه‌ای زیاد بوده که هر کس حتی برای یک بار از خدمات در فضای مجازی بهره گرفته باشد، رغبتی برای بازگشت به رفتار‌های سنتی از خود نشان نمی‌دهد.

فضای مجازی بستر مالی

یکی از مهمترین بخش‌های زندگی، فعالیت‌های مالی است. داد و ستد‌های مالی به اندازه‌ای گسترش یافته که فعالیت بدون آن امکان پذیر نیست. از سوی دیگر بالا رفتن قیمت‌ها بر همه چیز تاثیر منفی گذاشته و باعث شده نقل و انتقالات پولی و مالی چالش‌های خاص خودش را داشته باشد. فضای مجازی به اندازه‌ای اهمیت دارد که نادیده گرفتن آن می‌تواند چالش‌های بسیاری را رقم بزند. کافی است برای خرید کالا‌های مورد نیاز یک میهمانی به بازار برویم و تصمیم بگیریم به جای کارت بانکی، از پول نقد استفاده کنیم. در این صورت باید حجم بالایی پول نقد را برای خرید با خود ببریم.

اهمیت کارت بانکی

بی شک یکی از مهمترین و با ارزش‌ترین ابزار‌های جابجایی پول، کارت بانکی است. با در دست داشتن کارت بانکی نه تنها می‌توان روزانه ۲۰۰ میلیون تومان پول جابجا کرد، بلکه پرداخت مبالغ پایین امکان پذیر است. بدون کارت بانکی، باید از مبالغ قابل توجهی گذشت. اینکه قیت برخی کالا‌ها هزار تومان خرده حساب دارد و بدلیل نداشتن پول خرد، ناچار می‌شویم گاهی تا ۵ و حتی ۱۰ هزار تومان را ببخشیم. نکته مهمتر اینکه کارت بانکی امنیت بالایی دارد و خطر سرقت را بشدت کاهش می‌دهد.

تبدیل هدیه به کارت بانکی

یکی از اتفاقات جالبی که امروزه شاهد آن هستیم، کارت هدیه است. تصور اینکه به مناسبت‌های گوناگون بخواهیم به افرادی هدیه بدهیم، تصور خوبی است، اما اینکه چه هدیه‌ای انتخاب کنیم که با سلیقه افراد مطابقت داشته باشد، چالش جدی تری است. به همین دلیل هدایا به صورت نقدی اختصاص می‌یابد تا فرد بنابر سلیقه یا نیاز خودش اقدام به خرید کند. اما پرداخت پول نقد نیز چالش‌های خاص خودش را دارد. به همین دلیل بانک‌ها با درایت و نکته سنجی اقدام به تهیه کارت بانکی کرده اند. کارت بانکی هدیه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. روی کارت بانکی می‌توان نام فرد و مناسبتی که کارت هدیه داده می‌شود را در نظر گرفت. این رویکرد باعث شده تا بسیار از افراد کارت‌های هدیه‌ای که مدتهاست به مناسبت‌های گوناگون دریافت کرده اند، نزد خود نگه دارند و آلبومی یادگاری از روابط خودشان با دیگر بستگان و دوستان داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

همه چیز در فضای مجازی

از آنجا که امروزه همه چیز به فضای مجازی کوچ کرده، مردم نهایت استفاده را از این فضا می‌کنند. در گذشته آلبوم عکس خاطرات را زنده می‌کرد و هر بار برای مرور گذشته، ناچار به جابجا کردن آلبوم‌های بزرگ و سنگین بودیم، اما امروزه عکس‌ها و خاطرات در فضای مجازی یعنی حافظه گوشی‌ها یا رایانه‌ها ذخیره می‌شود و برای دیدن آنها، می‌توان از صفحه گوشی تا رایانه و تلویزیون استفاده کرد. مهمتر آنکه در هر کجا از سفر تا محیط کار می‌توان با مراجعه به گوشی یا لب تاپ به مرور خاطرات پرداخت.

کارت هدیه مجازی

بدلیل اهمیت فضای مجازی، بسیاری از بانک‌ها امورد خود را در فضای مجازی انجام می‌دهند که بانک ایران زمین در این زمینه بسیار قدرتمند عمل کرده و مشتریان نیاز کمتری برای مراجعه به بانک دارند. به همین دلیل بانک ایران زمین اعلام کرد: در راستای توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و افزایش رضایت مشتریان شبکه بانکی، امکان خرید کارت هدیه مجازی را در همراه بانک خود فراهم کرد.

مدیریت وقت و پول

نکته مهمتر اینکه برای خرید کارت هدیه فیزیکی، لازم است به بانک مراجعه شود که هم زمان بر است، هم مراجعه به بانک مشکلات خاص خودش را دارد و هم خرید کارت هدیه فیزیکی هزینه بر است، اما بانک ایران زمین اعلام کرد تمامی مشتریان شبکه بانکی می‌توانند با نصب همراه بانک فراز ایران زمین، نسبت به خرید و اهدای کارت هدیه مجازی اقدام کنند.

خرید و ارسال در فضای مجازی

نکته مهمتر اینکه بسیاری از افراد بدلیل مشغله‌های کاری یا سفر، نمی‌توانند در مراسم حضور یابند، اما بدلیل علاقه یا ارادتی که دارند، خودشان را پایبند به دادن هدیه می‌دانند. برای تحقق این مهم، متقاضیان کارت‌های هدیه بانک ایران زمین می‌توانند به آسانی با نصب همراه بانک فراز ایران زمین، کارت هدیه مدنظر خود را خریداری و آن را برای عزیزان شان به صورت مجازی ارسال کنند. دارندگان کارت هدیه مجازی بانک ایران زمین می‌توانند از خدمات این کارت همچون خرید از درگاه‌های مجازی و اینترنتی استفاده کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: