May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۳۳۰۴
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
0
بانک سینا طی دو سال گذشته توانست رشد ۶۴ درصدی منابع بانکی را ثبت کند و در این مدت به میزان ۳۲ همت جذب منابع داشته است که این رقم در مدت فعالیت بانک سینا اقدامی بی‌سابقه است.

چشم‌انداز روشن بانک سینا برای سال جاری

در بخش پوشش بودجه نیز در سال ۱۴۰۲ شاهد تحقق رقم پوشش ۱۴۵ درصدی بودجه توسط این بانک بوده‌ایم.

 

بانک سینا با اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار که با محوریت توسعه محصولات، خطوط بانکداری و بانکداری دیجیتال با هدف تأمین نیاز و پوشش سلایق مختلف جامعه رقم خورد، سه پلتفرم سیبانک، سیپات و سیمارت راه‌اندازی کرد که تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان را به صورت غیرحضوری به همراه داشته است.

 

همراستا با توسعه خدمات بانک سینا در حوزه دیجیتال که نیاز امروز جامعه است، به منظور پوشش کامل منطقه‌ای و بهینه‌سازی شبکه توزیع شعب نیز تعداد ۱۰ شعبه در تهران به بهره‌برداری رسید که انتظار می‌رود، در تقویت عملکرد بانک سینا اثرگذار باشد.

 

این بانک در تحقق ارقام ترازنامه نیز هیچ‌گونه تخطّی بر اساس استاندارد‌های بانک مرکزی نداشته و در این راستا مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال جایزه خوش‌حسابی در سپرده قانونی را نصیب خود کرده است.

 

براساس گزارشات، بانک سینا علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه، طی سال‌های گذشته عملکرد خوبی را در این حوزه رقم زده است.

 

افزایش سرمایه بانک سینا

افزایش سرمایه بانک سینا یکی دیگر از اقدامات مهم این بانک در سال 1402 بوده است. با پیشینه طولانی بانک سینا در نظام بانکی، ضرورت افزایش سرمایه بانک بیش از پیش احساس می‌شد که خوشبختانه با جدیت و پیگیری‌های صورت گرفته، سرمایه ثبتی بانک به 4 هزار میلیارد تومان رسید و طبق برنامه سه‌ساله این امید می‌رود که این بانک به استاندارد‌های بانک مرکزی مبنی بر ثبت سرمایه ۲۰ همتی دست پیدا کند.

 

چشم انداز بانک سینا در سال 1403

اصلی‌ترین رکن برای ادامه حیات هر بانک، ورود منابع مالی است و در شرایط کنونی، اولویت و هدف اصلی بانک سینا، بهبود و تقویت روند جذب منابع است.

 

بانک با منابع زنده است و به میزان منابع شناخته می‌شود و با تقویت منابع، سایر برنامه‌های بانک امکان پیاده‌سازی و تحقق بهتری پیدا می کنند.

 

بیشتر بخوانید: درخشش ستاره‌ای دیگر در آسمان بانک سینا

 

به گفته علی ابدالی سرپرست بانک سینا، جذب منابع و افزایش سهم بازار، در رأس برنامه‌های کاری این بانک قرار دارد.

 

به گفته سرپرست بانک سینا، در این بانک در شرایط فعلی، تغییری در سیاست‌ها، ساختار و برنامه‌های بانک نخواهیم داشت اما در آینده با هم‌فکری مدیران و متناسب با نیازهای کسب‌وکاری جامعه، در صورت نیاز تغییرات سیاستی، ساختاری و عملیاتی رخ خواهد داد.

 

امروزه در صنعت بانکداری، ارائه خدمات مطلوب به گروه‌های مشتریان در گرو تقویت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و برنامه‌های نوین کسب‌وکاری بانک‌هاست که در این حوزه‌ها نیز به تلاش‌های جدی‌تری در مسیر توسعه و بهبود بانک نیاز است.

گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: