May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۳۳۳۵
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
0
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همواره در ارائه وام و تسهیلات به متقاضیان پیشرو بوده است و مسئولان این بانک تلاش دارند تا این خدمات را در کمترین زمان ممکن و تا جای ممکن با حذف کاغذبازی‌ها به دست مشتریان خود برسانند.

رکوردشکنی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛ در ارائه تسهیلات

براساس آخرین آمار، این بانک در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار فقره وام پرداخت کرده است. وام‌های پرداختی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۳ میلیون فقره بوده است.

 

برای دومین سال پیاپی است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق می‌شود بیشترین تعداد وام‌های پرداختی در سطح شبکه بانکی کشور را به خود اختصاص دهد.

 

گفتنی است مبلغ وام‌های پرداختی بانک نیز با رشد ۸۸ درصدی در سال گذشته به مبلغ ۲۱۴ همت رسیده است.

 

در سال ۱۴۰۲ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت ۱۶هزار و ۲۲۰ فقره وام ازدواج گام مؤثری در مسیر تسهیل شرایط ازدواج جوانان برداشته است. گفتنی است ارزش وام ازدواج پرداخت شده در سال گذشته به ۳۲هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال می‌رسد.

 

البرز پیشگام در خدمات غبرحضوری

در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۳هزار فقره درخواست وام به‌صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت شده که این شاخص نسبت به سال گذشته ۱۲۰۰ درصد رشد داشته و استان البرز جزو پیشگامان غیرحضوری کردن خدمات بانکی محسوب می‌شود.

 

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان با ۸ شعبه فعال و یک شعبه در کمالشهر کرج که به تازگی افتتاح شده، بیش از ۳۵۰هزار مشتری حقیقی و حقوقی دارد. منابع بانک نیز نسبت به سال گذشته با رشد ۸۶ درصدی به عددی بالغ بر ۶۴هزار میلیارد رسیده است.

 

بیشتر بخوانید: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان تهران ۲برابر شد

 

طبق آمار بررسی شده، در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۲هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۴۱هزار میلیارد ریال به مردم استان البرز پرداخت شده که در این بین، تسهیلات تکلیفی پرداختی طی سال جاری معادل ۲۷۰۰ میلیارد ریال بوده و بیش از ۲۲۰۰ نفر از افراد کم‌بضاعت استان از آن بهره‌مند شدند.

 

در عین حال، نسبت مطالبات به تسهیلات پرداخت شده، 0.18 درصد است که در مقایسه با تسهیلات پرداخت شده، با مدیریت مطالبات در شعب، مبلغ ناچیزی به شمار می‌رود.

 

در سال ۱۴۰۲، حدود ۶۸هزار فقره حساب به صورت آنلاین افتتاح شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است. همچنین تعداد ۳۳هزار فقره وام به‌صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت شده که این شاخص نسبت به سال گذشته ۱۲۰۰ درصد رشد داشته و استان البرز جزو پیشگامان غیرحضوری کردن خدمات بانکی محسوب می‌شود.

گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: