May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۳۳۸۶
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
0
رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در ۲۴ استان، از حضور ۱۰۲۰ امدادگر برای کمک‌رسانی به افراد آسیب‌دیده خبر داد.

حضور ۱۰۲۰ امدادگر برای کمک‌رسانی به ۲۴ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی

محمودی، رئیس سازمان امدادونجات به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از ١٢ تا ۱۹ اردیبهشت تا ساعت ۶ پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ۲۴ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد) نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۱۶۳ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۹۶۶۳ نفر امدادرسانی کردند، ۲۳۷ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۲۳۶ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۲۴۰ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات افزود: ۲۸۷ تیم عملیاتی شامل ۱۰۲۰ امدادگر در عملیات سیل و آبگرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ۵۸ دستگاه چادر، ۲۰۸۶ تخته پتو، ۸۳۲ تخته موکت، ۴۰۴۷ کیلوگرم نایلون، ۱۲۶۱ بسته غذایی، ۴۸۰۴ قوطی کنسروجات، ۴۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۶۱۵ کیلوگرم حبوبات، ۴۰۴ ست شستشو و ۳۸۲ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: