May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۱۳۳۹۴
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
0
شرکت «به پرداخت ملت» همواره کوشیده است تا تراکنش‌های بانکی را برای مردم با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا آسان و لذت‌بخش کند.

اپلیکیشن «سکه» تراکنش‌های بانکی را لذت بخش می‌کند  

شرکت «به پرداخت ملت» همواره کوشیده است تا تراکنش‌های بانکی را برای مردم با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا آسان و لذت‌بخش کند.

 

از ارائه خدمات پرداخت در فروشگاه‌ها‌ گرفته تا سیستم‌ها و سامانه‌های آنلاین این شرکت، کمک شایانی به سیستم‌ بانکی کرده و امنیت، سرعت و کیفیت را برای مردم به ارمغان آورده است.

 

اپلیکیشن موبایلی «سکه»؛ یکی از خدمات «به پرداخت ملت» است که بر بستر گوشی‌های هوشمند خدمات زیادی را به کاربران عرضه می‌کند.

 

این اپلیکیشن می‌تواند مثل یک کیف پول عمل می‌کند. عملیات‌های پرداخت بسیاری را می‌توان به کمک اپلیکیشن سکه انجام داد. کارت به کارت به کمک اپلیکیشن سکه به راحتی انجام پذیر است و شما به راحتی می‌توانید از کارت خود به کارت دیگران وجه انتقال دهید.

 

خرید بسته‌های اینترنت و شارژ سیم‌کارت در اپلیکیشن سکه به راحتی امکان‌پذیر است و می‌توانید برای سیم‌کارت خود یا دیگران شارژ و بسته اینترنت خریداری کنید.

 

اپلیکیشن سکه این امکان را می‌دهد تا در چند ثانیه قبوض خود را پرداخت کنید. با این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید قبض برق، تلفن ثابت، تلفن همراه، گاز، آب و دیگر قبوض خدماتی را پرداخت کنید.

 

برای پرداخت اقساط بانک ملت و همچنین پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی هم می‌توانید از این اپ استفاده کنید. خدمات بیمه‌ای در اپلیکیشن سکه کاربر را قادر می‌سازد تا به راحتی نسبت به استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه اقدام کند.

 

کاربران می‌توانند از طریق این برنامه موبایلی، خدماتی مثل عوارض سالیانه خودرو و عوارض طرح آلودگی هوا را نیز به راحتی پرداخت کنند. علاوه بر این سکه، عوارض آزادراه‌ها و استفاده از پارکومتر را نیز محیا می‌کند.

 

دارندگان و استفاده‌کنندگان از چک‌های صیادی می‌توانند از طریق این اپ، بسیاری از عملیات‌های مربوط به امور چک‌ها را انجام دهند.

.

بیشتر بخوانید: ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت

 

این برنامه موبایلی این امکان را فراهم می‌کند که به صورت آنلاین کرایه‌های تاکسی را نیز از طریق اسکن بارکد یا وارد کردن شماره پایانه پرداخت کنید.

 

علاوه‌براین می‌توانید برای سفر هم از اپلیکیشن سکه برای رزرو بلیت هواپیما و قطار در کنار خدمات ویژه فرودگاهی، استفاده کنید.

 

شما می‌توانید برای پرداخت عوارض شهرداری نیز از اپلیکیشن سکه استفاده کنید. از سوی دیگر، امکان پرداخت مبالغ به خیریه‌ها نیز از طریق بخش نیکوکاری میسر شده است.

 

این برنامه همه‌فن حریف برای دو سیستم عامل موبایلی اندروید و iOS عرضه شده است که کاربران می‌توانند با دانلود آن از وب سایت رسمی «به پرداخت ملت» به نشانی اینترنتی www.behpardakht.com به راحتی از خدمات آن بهره بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: