کد خبر: ۴۱۳۶۶۲
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
0
مجری طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس اعلام کرد: ایمیدرو در قالب این طرح طی سال گذشته، 493 معدن کوچک مقیاس را احیا و فعال سازی کرده یا توسعه داد.

احیا و توسعه 493 معدن کوچک مقیاس توسط ایمیدرو

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، عباس جرجانی با بیان این مطلب گفت: ایمیدرو با همکاری ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان ها، از ابتدای فروردین تا پایان اسفند سال گذشته، ۳۷۸ معدن را احیا و فعال سازی کرده و نیز ۱۱۵ معدن را توسعه داد.

وی ادامه داد: با راه اندازی کامل و تکمیل ظرفیت پروانه بهره برداری این معادن، حدود ۵ میلیون تن به ظرفیت تولید افزوده می‌شود و برای بیش از ۲۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

معرفی ۵۹ بسته پیشنهادی سرمایه گذاری
مجری طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس با اشاره به معرفی ۵۹ بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: این بسته‌ها مشتمل بر ۳۲۹ محدوده، در اختیار ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها قرار گرفته است.
وی افزود: از این میان، ۲ محدوده معدنی در قالب ۲۷ بسته سرمایه گذاری در ۱۰ استان (مازندران، گلستان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان جنوبی، زنجان، هرمزگان، آذربایجان شرقی و قزوین) به مزایده گذاشته شده است. از این تعداد، ۱۱ بسته در ۶ استان دارای برنده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: