کد خبر: ۵۸۷۰
۲۷ تير ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۴
0
كل مقالات توسط 15 داور برگزیده، داوری و از این تعداد 236 مقاله رد شده، 23 مقاله برای ارائه بصورت پوستر و مابقی برای ارائه شفاهی انتخاب شده است.
12 تا 14 آبان کنفرانس آسیایی دانشگاههای بازAAOU برگزار مي شود.

به گزارش پول نیوز به نقل از روابط عمومي دانشگاه پيام نور، رئيس ستاد برنامه ريزي و شوراي هماهنگي همايشAAOU گفت: تعداد كل خلاصه مقالات ارسال شده به دبيرخانه همايش 515 چکیده مقاله بوده كه 216 مورد آن از کشورهای مختلف جهان و 299 مورد از سراسر کشور است.

قاسم فرج اللهي افزود:كل مقالات توسط 15 داور برگزیده، داوری و از این تعداد 236 مقاله رد شده، 23 مقاله برای ارائه بصورت پوستر و مابقی برای ارائه شفاهی انتخاب شده است.

وي کره، مالزی، اندونزی، چین، ژاپن، هندوستان، سریلانکا، ویتنام، ترکیه، پاکستان، انگلستان، آمریکا، سوریه، عربستان از جمله كشور هايي دانست كه مقالات خود را به دبير خانه اين همايثش ارسال كرده اند.

وي با اشاره به اينكه تا چهار هفته آینده متقاضیان باید اصل مقالات خود را ارائه کنند تا توسط داوران ویرایش و رتبه بندی شود گفت: ستاد برنامه ریزی کنفرانس در حال دریافت اصل مقالات از طریق ایمیل و سایت میباشد.

فرج اللهي گفت: اصل مقالات توسط داوران ویرایش ادبی (به زبان انگلیسی) ، رتبه بندی میشود و 12 مقاله برتر بالای 35 سال و 12 مقاله برتر زیر 35 ساله ها انتخاب و به ریاست انجمن دانشگاههای باز آسیا ارسال میشود تا از هرکدام 6 مقاله توسط داوران خارجی انتخاب شود و در پایان همایش به 3 مقاله برتر از هرکدام جایزه نفیس تعلق خواهد گرفت.

وي از پروفسور Atwi Suparman رئيس پیشین دانشگاه باز تربوكا اندونزي و رئيس پیشین انجمن آسيايي دانشگاههاي باز (AAOU) ، پرفسور Frits Pannekoek رئيس دانشگاه آتاباسكا كانادا و رئيس انجمن بين المللي دانشگاههاي باز و از راه دور (ICDE)، پروفسور Hiromitsu Ishi رئيس دانشگاه باز ژاپن ،پروفسور Tan Sri Patuk Anuwar Ali رئيس دانشگاه باز مالزي ،پرفسور Mushirul Hasan رئیس دانشگاه ملی اسلامی هندوستان ، پرفسور عیسی ابراهیم زاده از دانشگاه پیام نور به عنوان سخنرانان اين همايش ياد كرد.

وي همچنين از دعوت نزدیک به 220 شخصیت علمی، سیاسی و فرهنگی از سراسر جهان خبر دادو افزود : کماکان از برگزیدگان علمی و سیاسی و فرهنگی داخلی و خارجی دعوت رسمی بعمل خواهد آمد.

فرج اللهي از کلیه وزارتخانه ها، بانکها، ارگانها، سازمانها و موسسات تولیدی بزرگ کشور جهت حمایت مالی از کنفرانس دعوت كرد تا بعنوان حامی مالی كنفرانس، از امکانات تبلیغاتی در جهت سیاستها و اهداف سازمانی خود استفاده كنند.

رئيس ستاد برنامه ريزي و شوراي هماهنگي همايش AAOU در پايان تصريح كرد: از کلیه رؤسا و اعضاء هیأتهای اجرایی انجمنهای دانشگاههای باز دنیا بویژه فدراسیون دانشگاه های جهان اسلام، اعضا و هئیت رئیسه کامستک (COMSTECH) و آی سسکو(ISESCO) ، دعوت بعمل آمده است تا ضمن شرکت در این کنفرانس در مورد برگزاری کنفرانسهای آی سسکو و کامسک در سال 2010 بمیزبانی دانشگاه پیام نور در ایران تصمیمگیری شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: