کد خبر: ۱۳۴۱۰۷
۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
0
مدیر آموزش بیمه دی در ششمین جلسه " دی پاسخگو" گفت: از نیمه دوم بهمن ماه سال جاری، آموزش مجازی(LMS) جهت همکاران، اجرائی خواهد شد.
آموزش مجازی (LMS) بیمه دی به زودی اجرایی خواهد شد
پول‌نیوز- مهندس مهدی نوبخت در ششمین " دوشنبه پاسخگوئی " که در محل روابط عمومی بیمه دی برگزار شد در خصوص سؤالی پیرامون آموزش مجازی( LMS) چیست و از چه زمانی عملیاتی می‌گردد؛ ضمن تشکر از همکاران گفت: آموزش مجازی یا از راه دور یا غیر حضوری در واقع آموزشی است که در جهت رفاه حال همکاران به منظور صرفه جویی در وقت، رفت و آمد و ... صورت خواهد گرفت. در همین خصوص، قراردادی فی مابین شرکت بیمه دی و شرکت سیمرغ زرین نگار که آموزش هایی را در پژوهشکده بیمه نیز برگزار می‌کند، بسته شده است. برای اجرای آموزش مجازی نیاز به یکسری زیرساخت ها از نظر پهنای باند و قدرت آن است که با توجه به آن در نیمه دوم بهمن ماه، صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ایشان همچنین تصریح کرد از مدیران فنی درخواست شده که برنامه درسی خود را تهیه و آماده کنند تا بر اساس آن و با هماهنگی با شرکت سیمرغ زرین نگار، آموزش صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: از امکانات آموزش مجازی، این است که با اینکه همه همکاران نمی توانند در کلاس شرکت داشته باشند، ولی به صورت آن لاین می توانند برگزاری کلاس را به صورت زنده ببیند و چنانچه سؤالی داشته باشند می‌توانند به صورت نوشتاری، با مدرس ارتباط برقرار نمایند و پاسخ مربوطه را دریافت کنند. با توجه به این موارد هر چند که آموزش حضوری نیز از مزایایی برخوردار است ولی می توان آموزش مجازی یا (LMS) را نقطه عطفی در تاریخ بیمه دانست.

وی با تأکید بر اینکه آموزش بازاریابی، یکی از برنامه های آموزش به صورت مجازی است افزود: در بازاریابی، مخاطب و موارد بیمه ای مشخص است و پراکندگی ندارد، به عبارتی بازاریابی در تمامی رشته ها و در تمام شرکت های بیمه‌ای یکسان است. در واقع بازاریابی یک فن است که با استفاده از آن ، بیمه گذار را می توان به خرید بیمه نامه سوق داد.

در همین خصوص، آموزش این فن، یکی از برنامه های آتی آموزش مجازی است.

مهندس نوبخت در خصوص سؤالاتی پیرامون طرح تسهیلات پایان نامه های آموزشی و روال انجام آن گفت: این طرح سبب شده که بیمه دی در حوزه آموزشی، یک پیشتاز محسوب شود. بر همین اساس، پیرو بخشنامه ارسالی، همکاران و خانواده های آنها که در مقطع کارشناسی ارشد و یا دکترا و در رشته های مرتبط با صنعت بیمه مشغول به تحصیل می باشند می توانند جهت استفاده از این طرح، از موضوعات اعلام شده در بخشنامه و یا موضوعات مرتبط با بیمه برای تهیه پایان نامه‌های خود استفاده کنند. این موضوع انتخاب شده، بعد از بررسی در شورای آموزش و مشاوره با کارشناسان ذیربط و تأیید آن ، به دانشجو اعلام می شود که منعی برای استفاده از موضوع انتخابی، برای تحقیقات خود وجود ندارد. وی تصریح کرد: دانشجوی مورد نظر بعد از تأیید موضوع خود توسط دانشگاه محل تحصیل، ضمن ارائه طرح پایان نامه به شرکت و دفاع از آن، می تواند از تسهیلاتی که در بخشنامه ذکر شده، استفاده کند.

مدیر آموزش شرکت بیمه دی در خصوص قرار گرفتن اطلاعات مربوط به این طرح در پرتال بیمه دی افزود : قرار گرفتن اطلاعات در پرتال منعی ندارد ولی خاص بودن مخاطبین این طرح سبب شده تا این اطلاعات در زمان مناسب، از طریق سامانه برید اطلاع رسانی شود، علاوه بر این دانشجویان محترم می توانند از طریق تماس تلفنی و یا مکاتبات اداری، پاسخ سؤالات خود را از این مدیریت دریافت کنند.

مهندس مهدی نوبخت،‌ با توجه به اشتباه در تصحیح و اعلام نتایج آزمون مجازی پیام های آموزشی که به منظور ارتقاء دانسته‌های بیمه ای برگزار شده بود گفت: این آزمون حاصل 60 پیامی بود که برای همکاران طی چند ماه، از طریق سامانه برید ارسال شد. بنابراین با توجه به اشکال پیش آمده در 6 سؤال این آزمون، چنانچه پاسخ صحیح داده شده باشد، نمرات مجدداً اصلاح می شود.

وی در پایان از تمامی همکاران به منظور حسن توجه اشان به امر آموزش، بسیار تشکر و قدردانی کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: