April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۰۹۳۲
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
0
کمپانی تازه تاسیس تورویدیون با ارائه یک مگاکار تمام الکتریکی، دنیای خودرو را متوجه خود کرده است. این خودروی مفهومی دونفره وارد میدان رقابت اسب بخاری ها با محصولاتی چون بوگاتی ویرون، کوئینگزگ آگرا وان و کوئینگزگ رگرا شده است.
پول‌نیوز، مازیار دانیالی - این روزها خودروهای الکتریکی بیشتر از گذشته مورد توجه قرار دارند. هر چند حضور چنین محصولاتی در خیابان ها فراگیر نشده اما براحتی می توان آینده روشن آنها را مشاهده کرد. اگر در گذشته مفهوم خودروی الکتریکی بیشتر به داستان های علمی تخیلی و یا اسگچ های درون کارخانه ای محدود می شد، هم اکنون شاهد حضور انواع این محصولات از کارخانه های مختلف هستیم. حتما تا کنون نام شوورلت ولت الکتریکی یا محصولات تسلا موتورز را شنیده اید! این ها خودروهایی هستن که هم اکنون دارای خطوط تولید انبوه در کارخانه هالی مربوطه بوده و هر روز نیز بر دامنه تنوع و قابلیت های آنها افزوده می شود.
 خوب تا اینجا همه چیز عادی است اما الکتریکی ها نیز همانند دنیای بنزینی ها حس ماجراجویی و سرعت را دوست دارند و این علاقه بویژه از جانب کمپانی های توسعه دهنده موجب شده تا سوپر اسپرت های الکتریکی نیز پا به دنیای واقعیت بگذارند. در اینجا با دو گروه خودرو روبرو می شویم یکی نسخه های الکتریکی از سوپر اسپرت های مطرح جهان مانند آئودی R8 ای-ترون  و دیگری سوپر اسپرت های الکتریکی که تازه وارد میدان هستند. پیش ازاین با مدل هایی مانند کانسپت وان آشنا شده ایم و امروز هم یک مدعی در دنیای اسب بخار البته از نوع الکتریکی را خواهیم داشت که در ادامه بدان می پردازیم.
کمپانی تازه تاسیس تورویدیون با ارائه یک مگاکار تمام الکتریکی، دنیای خودرو و علاقه مندان پرشور آن را متوجه خود کرده است. این خودروی مفهومی دو نفره وارد میدان رقابت اسب بخاری ها با محصولاتی چون بوگاتی ویرون، کوئینگزگ آگرا وان و کوئینگزگ رگرا شده است.
نظرتان درباره 1341 اسب بخار برای تورویدیون چیست؟! این میزان از خروجی آنهم برای یک الکتریکی در نوع خود بی نظیر است. بدنبال استقبال بالایی که از این خودرو به عمل آمده، مسئولان کمپانی وعده ارائه نمونه های اهلی تر آن را نیز داده اند و این مساله حاکی از افق های روشن کارخانه نوپا در راستای بازاریابی و حضور واقعی تر در بازار الکتریکی ها خواهد بود.
 کمپانی تورویدیون در سال 2011 تاسیس شده و بطور کامل توجه خود را روی توسعه خودروهای الکتریکی متمرکز کرده است.  این کمپانی توسط پسی پنانن یکی از طراحان مشهور دنیای خودرو شکل گرفته است. وی سابقه حضور در تیم طراحی هوندا، جگوار و مرکز طراحی زاگاتو را دارد.
 طراحی پنانن برای تورویدیون در نگاه اول ما را به یاد نمونه هایی از سال های دور فراری انداخت.
 کالیفرنیا اسپایدر (250 جی تی) مدل 1961
250 کوپه ال ام مدل 1964
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: